Az IAB Hungary és az FMG R&D kutatást indított, melynek célja a hazai programmatic hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatok, elvárások megismerése.
A kutatás szeptember 27-étől október 5-éig tart, így még nem késő kitölteni a kérdőívet. A cél az, hogy megismerjük a programmatic hirdetésekkel kapcsolatos itthoni tapasztalatokat és elvárásokat. Így azoknak érdemes kitölteniük, akik cégüknél e szegmensre rálátással bírnak. Nem ilyen vagy? Az sem baj, ebben az esetben kérünk, továbbítsd az alábbi linket a programmatic területért felelő kollégádnak!
A kutatás ezen a linken érhető el: http://www.surveygizmo.eu/s3/90017297/IAB-Programmatic-kutat-s
A kitöltők megkapják az eredmények összefoglalóját, amennyiben megadják az emailcímüket. A személyes adatokat természetesen bizalmasan kezeljük, a kérdőív anonim.