A Startlap új podcastjében, a Kettős:pontban adásonként két olyan híresség, ismert ember, sztár beszélget Turi Dániel újságíróval, akiket egyvalami összeköt: ez a kapcsolat lehet családi, szakmai, de adott esetben látszólag semmilyen kapocs nincs a meghívott vendégek között, a műsor végére azonban kiderülhet,
hogy mégis van valami, ami összehozza őket.
A podcastek népszerűsége töretlenül növekszik, így e formátum lehetőséget kínál a Startlap számára is újabb és újabb célközönség elérésére. Büszkék vagyunk rá, hogy a Kettős:pont podcasttal olyan audio és vizuális formában is elérhető szórakoztató tartalmat készítünk, amely színesíti a Startlap széleskörű hírkínálatát, és amely a hűséges, visszatérő hallgatók megszerzése mellett márkaépítésre is lehetőséget ad. Mindezt ismert emberek közreműködésével, akik játékos formában, őszintén beszélnek magukról, illetve a műsorba meghívott másik vendégről is. Turi Dániel, a podcast műsorvezetője olyan felkészült újságíró, akinek célja, hogy olyan ismert és elismert embereket mutasson be, akik nem csupán szenzációhajhász bulvárcímekkel érdekesek, de tanulni is sokat lehet tőlük. A Startlap podcastja több disztribúciós csatornán is elérhető, így erősítve a márkanevet és a brand ismertségét.
Az interjúk során a vendégekkel különböző játékokat is játszanak: az egyik egy igaz-hamis játék, amelyben az egyik szereplő elmesél három történetet magáról, a másik vendégnek pedig ki kell találnia, melyik volt az igaz állítás – és ugyanez fordítva. A másik játék során a vendégek idézeteket hallgatnak kettejüktől, és ki kell találniuk, melyikük mondta. Azzal, hogy egyszerre ketten vesznek részt a beszélgetésben, tudnak egymásra reagálni és egymástól is kérdezni is, akár olyan típusú kérdéseket is, amelyeket eddig még sohasem nem tettek fel egymásnak.
A Startlap egy rendkívül unikális és univerzális márka, melynek által értékes célcsoportok érhetők el, legújabb podcastje során, hirdetőink számára hatféle megjelenési lehetőség is kínálkozik:
- szpot (10’, 20’, 30’ mp)
- pr interjú (60’-120’ mp)
- pr interjú (120’-300’ mp)
- prémium szpot (10’, 20’, 30’ mp)
- kuponok
- szponzorált podcast/sorozat
*Minden megrendelés esetén előzetes szerkesztőségi egyeztetés szükséges.
Miért érdemes podcastekben hirdetőként megjelenni?
Az IAB legfrissebb kutatási eredményei szerint a podcast hallgatók egyértelműen a fiatalosabb, városiasabb és magas vásárlóerejű rétegbe tartoznak. A felhasználók figyelmi szintje kifejezetten magas a podcastok hallgatása közben, sőt mi több, a műsorban megjelenő reklámok iránt magas érdeklődést mutatnak. A havi hallgatóság közel 30%-a utána is keres az adott terméknek/szolgáltatásnak, míg majdnem 20%-uk meg is vásárolja.