2022. április 26-án formailag és tartalmilag is teljesen megújult a 23 éves piacvezető egészségügyi portál, a HáziPatika.com. Többek között elindult az orvosfoglaló rendszer, a kereskedelmi partnereknek pedig látványos rich-media megoldásokkal készült a HáziPatika.com csapata.
Az 1999-ben elindul a HáziPatika.com Magyarország legnagyobb és leglátogatottabb tematikus egészségügyi portálja. A hitelességben verhetetlen márka célja a kezdetektől az volt, hogy aktuális és szakmailag hiteles, az egészséggel és az egészséges életmóddal kapcsolatos információkat juttasson el elsősorban a nem szakmabeli olvasókhoz. Ugyanakkor egyre nagyobb fókuszt kapnak az életmóddal, egészségtudatossággal kapcsolatos tartalmak is, amelynek köszönhetően a site közönsége is fiatalodott, nőtt a 18-29 éves olvasótábor.
A megújult oldalon naponta frissülő egészségügyi tartalmakkal, közel 70 ezer cikkel, 755 betegségleírással, 13 ezer gyógyszer-betegtájékoztatóval várjuk az érdeklődőket. A cikktartalmak mellett olyan hasznos funkciók is elérhetőek, mint az egészségügyi adatbázisok, tesztek, vizsgálatok részletes leírásai, laboreredmény-értelmező, és az innovatív orvosfoglalási rendszer is.
23 év alatt nagy utat tett meg a HáziPatika.com, napjainkban már 240 000 napi és 2 200 000 havi egyedi látogató keresi fel az oldalt, míg a social térben is kiemelkedő a HáziPatika.com közössége, Facebookon 350 000, Viberen 60 000, Instagramon 11 ezer ember követi a lap tartalmait.
Az oldal kereskedelmileg értékes célcsoportját demográfiai szempontból túlnyomórészt olyan közép- és felsőfokú végzettségű, középkorú, családos nők alkotják, akik jellemzően városokban élnek, kielégítő vagyoni körülmények között. A HáziPatika.com közönségét a hazai átlaghoz képest kiemelkedő mértékben érdeklik az egészséggel, egészséges életmóddal, egészségtudatossággal kapcsolatos információk, amit az is alátámaszt, hogy az olvasók jelentős része akkor is elmegy szűrésekre, ha egyébként nincs konkrét problémája, továbbá a közönség nagy része ügyel a saját és családja vitaminfogyasztására is. A HáziPatika.com látogatóinak széles körű érdeklődését jól jellemzi továbbá, hogy az egészségtartalmakon kívül kiemelkedő mértékben érdeklik őket a szépségápolási, divattal és a főzéssel, új receptekkel kapcsolatos tartalmak is. (Forrás: TGI 2021 1-4.)
“A piacvezető egészségportál nemcsak üzleti lehetőség számunkra, hanem óriási felelősség is. A mostani teljes körű megújulás után végre az új megoldásainkra, szolgáltatásainkra tudunk majd fókuszálni, több újdonsággal is készülünk idén!”
A site piacvezető szerepének megfelelően folyamatosan szervezi kutatásait, elemzi a tartalomfogyasztási szokások változásait, keresi a jobb konverziót, nagyobb elérést generáló hirdetési megoldásokat és fejleszt újabb és újabb szolgáltatásokat. A vadonatúj arculati, technológiai és tartalmi megújulással az oldal nem tért el alapértékeitől, továbbra is elsődleges a hitelesség, a megbízhatóság és a közérthetőség.
Nemcsak külsőleg változott meg az oldal, azaz letisztultabb és átláthatóbb lett, hanem tartalmi újdonságokkal is készült. Több új rovat (Portré, Zöld, Hogy is van ez?) és cikksorozat is elindult.
A Hónap témája sorozatban fontos, sokakat érintő témákat jár körül a lap. Izgalmas és informatív cikkeket olvashatunk a környezettudatosságról, de arról is, hogy miért fogy a magyar, és mit tehetünk a népességfogyás megállításáért. A HáziPatika emberközpontúságát jól jellemzi, hogy még több személyes történet kap helyet az oldalon az orvosportrékon és mélyinterjúkon túl.
„Az egészséggel kapcsolatos témáinkat nem a szakmabéli olvasóknak készítjük, de azokat minden esetben orvos szakmailag ellenőrizzük.”
Ezzel egyidejűleg az óriási elérés mellett a kereskedelmi partnereknek, ügyfeleknek, ügynökségi piacnak is új megoldásokat kínál a site. Az eddig is átlagon felül konvertáló display-, tartalmi- és e-kereskedelmi megoldások még tovább bővülnek új rich-média bannerekkel, kibővített tartalmi megoldásokkal, audiovizuális eszközökkel, még jobban targetálható és még látványosabb display hirdetésekkel.
„A HáziPatika.com legfontosabb küldetése, hogy az olvasóknak hiteles, szakmai információt közvetítsen, a hirdetőknek pedig autentikus, brand safety környezetet biztosítson. Hiszek abban, hogy közösen értéket teremtünk!”