Évértékelés – Print női és egészség-életmód portfolió
Egy csokorba gyűjtöttük a print női és egészség-életmód portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben2022. 12. 20. | Céges hírek, Magazin hírek
Egy csokorba gyűjtöttük a print női és egészség-életmód portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben2022. 12. 20. | Céges hírek, Online hírek
Egy csokorba gyűjtöttük az online életmód portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben2022. 12. 20. | Céges hírek, Online hírek
Egy csokorba gyűjtöttük az online női portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben2022. 12. 09. | Céges hírek, Online hírek
A kreatív tartalomgyártó üzletág, a Central Content (CC) nem titkolt célja, hogy akár saját médiafelületeinek értékesítése nélkül is kínálhasson partnereinek írott- vagy audiovizuális tartalmakat, videókat, podcastokat, tartalommarketing koncepciókat vagy éppen új generációs márkamagazin megoldásokat.
Bővebben2022. 11. 24. | 24.hu, Céges hírek, Online hírek
Arany díjat kapott mozgókép, PR-film, oktatófilm kategóriában a 24.hu Wörkfilmje a Kreatív szaklap kommunikációs célú kampányokat, megoldásokat díjazó versenyén, a Prizmán.
Bővebben2022. 11. 24. | Nosalty, Online aktuális ajánlatok, Online hírek
A Nosalty-nál a Veganuár kihívás már-már hagyománnyá válik, melyre rengeteg izgalmas ötlettel készülnek.
Bővebben2022. 11. 22. | nlc, Nosalty, Online esettanulmányok, Online hírek
A Suzuki #Együttazúton kampány különlegessége abban is rejlett, hogy egy több site-on átívelő együttműködésként valósult meg.
Bővebben2022. 11. 17. | 24.hu, Céges hírek, nlc, Online hírek
Ebben az évben a médiacégek közül, a Central Médiacsoportot képviselték a legtöbben a Marketing&Media szaklap vezető digitális szakembereket bemutató toplistáján.
Bővebben2022. 11. 17. | nlc, Online hírek
Az nlc felmérése képet adhat arról, hogy milyen olvasási szokások jellemzőek a magyarokra, de legalábbis az nlc olvasóira. Nézd meg az eredményekről készült összefoglalónkat!
Bővebben2022. 11. 17. | Magazin hírek
Nagyszabású reprezentatív kutatást szervezett a Central, hogy jobban megismerje, mit gondolnak az olvasók a magazinhirdetésekről.
Bővebben