Mekkora lehet egy banner!? – interjú Rusvai Richárddal
A kreativok standardizálásának szükségességéről beszélt Rusvai Richárd, a digitalhungary oldalán.
Bővebben2016. 12. 20. | Online hírek
A kreativok standardizálásának szükségességéről beszélt Rusvai Richárd, a digitalhungary oldalán.
Bővebben2016. 12. 19. | Online hírek
A viewability munkacsoport létrejöttéről, a különféle módszertani megközelítésekről beszél Bódi Tamás a digitalhungary oldalán.
Bővebben2016. 12. 12. | Online hírek
Olyan, 18 év feletti vlogger lányt keresünk, aki fashion, beauty vagy más, jellegzetesen női témában otthonosan mozog és nem ijed meg a kamerától!
Bővebben2016. 12. 08. | Online hírek
Soha nem néztek még annyian sorozatkibeszélőt a 24.hu facebook oldalán, mint december 06-án este.
Bővebben2016. 12. 01. | Online hírek
A private dealek felépítéséről általánosságban, milyen előnyök adhatók, mikre kell odafigyelni választásakor?
Bővebben2016. 11. 28. | Online hírek
Nemrégiben 33 százalékos tulajdonrészt vásárolt a Central Médiacsoport a Special Effects Media Hungary Zrt. (SEM) nevű, YouTube-videók menedzselésére szakosodott cégben.
Bővebben2016. 10. 24. | Online hírek
A Gemius friss, október közepén publikált kutatási eredményei szerint a megkérdezett 10-19 éves fiatalok kedveltségi toplistáján az első 10-ben 8 YouTube sztár szerepel.
Bővebben2016. 10. 03. | Online hírek
Az IAB Hungary és az FMG R&D kutatást indított, melynek célja a hazai programmatic hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatok, elvárások megismerése.
Bővebben2016. 09. 30. | Online hírek
Tudj meg többet a témáról és kérj ajánlatot!
Bővebben2016. 09. 26. | Céges hírek
Budapest, 2016. szeptember 26. – A Central Médiacsoport Zrt. bejelentette, hogy kivásárolta a Hearst Magazine International 50%-os részesedését a közösen tulajdonolt Hearst Central Kft-ből. A Central Médiacsoport Zrt. így a Cosmopolitan és ELLE márkák kizárólagos licensz kiadója lesz a hazai piacon.
Bővebben