24.hu – Csúcson a Facebook-on!
A magyar hírportálok között elsőként a 24.hu érte el a 400 ezres rajongói tábort a Facebookon.
Bővebben2016. 01. 15. | Online hírek
A magyar hírportálok között elsőként a 24.hu érte el a 400 ezres rajongói tábort a Facebookon.
Bővebben2016. 01. 13. | Magazin hírek
A tükröződő felületű borító illeszkedett a #BeTheCover and #WeAreWomen kampányhoz, amely a 2015 októberi ausztrál ELLE magazin megoldása óriási sikert aratott.
Bővebben2016. 01. 11. | Magazin hírek
Tavaly év végén a Rowenta hajformázó eszközei kapcsán kaptuk a felkérést egy piackutatással egybekötött termékteszt lebonyolítására.
Bővebben2016. 01. 04. | Online hírek
6000 webáruház, 273 milliárd forintos online forgalom – eNET kutatás.
Bővebben2015. 11. 13. | Rendezvény hírek
A Marie Claire magazin 2015-ben hetedik alkalommal rendezi meg a 3 napos Fashion hétvégéjét.
Bővebben2015. 06. 30. | Brand extension hírek
Brand extension üzletágunk közreműködésével jött létre a Story magazin és Pölöskei gyümölcsszirup közötti együttműködés.
Bővebben2015. 06. 29. | Online esettanulmányok
2013-ban merült fel a gondolat, hogy hozzunk létre egy olyan termékteszt-alapú integrált hirdetési megoldást, melyben online és magazin termékek is megtalálhatóak.
Bővebben2015. 06. 23. | Magazin esettanulmányok
Csatlakozzon a Nők Lapja magazin terméktesztelő csapatához, és próbálja ki térítésmentesen a megújult Dove Deeply Nourishing krémtusfürdőt!
Bővebben2015. 06. 23. | Magazin esettanulmányok
A National Geographic magazin borítóján elhelyezett BMW hirdetés is digitális tartalmat kapott. Az ingyenes LAYAR alkalmazás segítségével BMW i3 tesztvezetésére is lehetett jelentkezni.
Bővebben2015. 06. 23. | Magazin esettanulmányok
A terméktesztelési projektben partnerünk kíváncsi volt a fogyasztók véleményére az új ízű italokkal kapcsolatban. A véleményeket a valaszolok.hu oldalon, a kutatási osztályunk által kialakított kérdőívvel összesítettük.
Bővebben