Dove termékteszt augmented reality támogatással
Csatlakozzon a Nők Lapja magazin terméktesztelő csapatához, és próbálja ki térítésmentesen a megújult Dove Deeply Nourishing krémtusfürdőt!
Bővebben2015. 06. 23. | Magazin esettanulmányok
Csatlakozzon a Nők Lapja magazin terméktesztelő csapatához, és próbálja ki térítésmentesen a megújult Dove Deeply Nourishing krémtusfürdőt!
Bővebben2015. 06. 23. | Magazin esettanulmányok
A National Geographic magazin borítóján elhelyezett BMW hirdetés is digitális tartalmat kapott. Az ingyenes LAYAR alkalmazás segítségével BMW i3 tesztvezetésére is lehetett jelentkezni.
Bővebben2015. 06. 23. | Magazin esettanulmányok
A terméktesztelési projektben partnerünk kíváncsi volt a fogyasztók véleményére az új ízű italokkal kapcsolatban. A véleményeket a valaszolok.hu oldalon, a kutatási osztályunk által kialakított kérdőívvel összesítettük.
Bővebben2015. 06. 10. | Magazin hírek
Egyedülállóan magas elérés social- és online csatornákkal bővítve, most extra kedvezménnyel! A nyári időszakban a fogyasztók széleskörű elérését biztosítjuk hirdetőink számára egyedi, kedvezményes ajánlatunk segítségével....
Bővebben2015. 05. 26. | Online esettanulmányok
A Krémmánia Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége, melyen natív jelegű hirdetési megoldásaink egyike a terméktesztelés.
Bővebben2015. 05. 13. | Online hírek
A NetMonitor kutatás célja, hogy az online display hirdetések hatékonyságát a kattintás alapú teljesítménymérésen túlmutatva vizsgálja.
Bővebben2015. 04. 20. | Márkamagazin és content marketing hírek
A Hungaropharma Zrt. 2007-ben indította el azt a partner patikai programot, amely máig piacvezető szolgáltatás a hazai gyógyszerpiacon.
Bővebben