Egészség Hősök – Integrált szponzorációs ajánlat

Szükség van civil hősökre, akik munkájuk mellett is sokat tesznek a lakosság egészségéért, az egészségtudatos életmód népszerűsítéséért. A Házipatika.com és a Nők Lapja Egészség az olvasók szavazatai alapján szeretné megtalálni és díjazni az Év Egészség-Hősét 5 kategóriában (orvos, egészségügyi szakdolgozó, páciens, új generáció, híresség).

Bővebben

Matrica

A matrica a weboldal tartalmi részén kívül található, figyelemfelhívó színes kép, amely megmoccan, ha az egeret felé visszük, kattintásra pedig a teljes oldalt elsötétíti és a közepén egy márkázható csíkban YouTube embed videót indít el. A matrica követi a görgetést, így állandóan látható.

Bővebben

Seethru

A seethru egy olyan fixen beállított „background” hirdetési forma, ahol a tartalmi oldalon elhelyezkedő hirdetési felületek „átlátszóak”; miközben scrollozunk az oldalon.

Bővebben

Supernova

A Supernova a cikkoldalakon, a lead szöveg alatt kezdődik, automatikusan indul el benne a videó. A felület statikus részén található 3 menügomb, amelyek különböző url-ekre vihetik az érdeklődőket.

Bővebben

Mobil cube

A kreatív egy kockát imitálva jelenik meg, mely forgatható, és 4 oldallal, valamint az ezekhez tartozó 4 landing page-el rendelkezik. A betöltődéskor egy rövid jobbra-balra forgás imitálja a működést, valamint az első forgatásig egy layeren is jelezzük, hogy mi a user teendője.

Bővebben

Reszponzív videobanner

A hirdetési helyen a videóhoz tartozó bázis kép jelenik meg, rajta play gombbal. A videó indítás után böngészőtől és operációs
rendszertől függően oldalba ágyazva, vagy teljes képernyőn nyílik meg. A videón (a teljes képernyős módon kivételével), a jobb felső sarokban megjelenő „részletek” gombra kattintva jut a felhasználó a landing oldalra.

Bővebben