Bumper ad
Nem átugorható videós hirdetési formátum, legfeljebb 6 másodperc hosszú, amely a videó előtt kerül lejátszásra. Ajánljuk márka és/vagy termékismertség kialakításakor, valamint alkalmas több márkaüzenetet rotálására.
BővebbenSzükség van civil hősökre, akik munkájuk mellett is sokat tesznek a lakosság egészségéért, az egészségtudatos életmód népszerűsítéséért. A Házipatika.com és a Nők Lapja Egészség az olvasók szavazatai alapján szeretné díjazni az Év Egészséghősét 5 kategóriában.
BővebbenFixen beállított „background” hirdetési forma, ahol a rovat- és tartalmi oldalon elhelyezkedő hirdetési felületek (zónák) „átlátszóak”. Miközben scrollozunk az oldalon, végig látszódik ezen felületek alatt a beállított háttérkép, így látványosan válik el a hirdetői üzenet a site többi tartalmi és képi elemétől. Cikkoldali megjelenés esetén videóval kombinálható.
BővebbenInteraktív, 4 db terméket, szolgáltatást vagy funkciót bemutatni képes, roadblock méretben futó banner. A banner felső részében található „kártyák” mouse over mozdulatra középre csúsznak és további két képet jelenítenek meg, így több képi és szöveges elem látványos átadására, valamint több URL-re irányításra is képesek.
BővebbenKülönleges módon dolgozza fel az NLCafé az egy hónap múlva kezdődő labdarúgó világbajnokságot.
BővebbenAz Interactive carbook a fejlécben található billboard zónában futó látványos, interaktív hirdetés, amivel lehetőséget kapunk rá, hogy a terméket több színben is megnézzük, valamint szöveges, képes, videós információkat is kaphassunk róla.
Bővebben