Akovács Éva

Nők Lapja Szépség főszerkesztő

Nők Lapja Szépség 

A Nők Lapja közel 7 évtizedes töretlen sikerének egyik titka, hogy értékrendjét megőrizve reagál a változó világra, az átalakuló társadalmi szerepekre, és a nőkkel szemben támasztott új elvárásokra. 2018-ban megjelenő új különszámával a 40 év feletti nőket szólítja meg, akik sok szempontból a korábbinál nagyobb figyelmet kaptak az elmúlt években.

A család mellett jól érvényesülnek a munkájukban, és mindeközben szeretnék nőként is kihozni magukból a maximumot.

Ebben a korban újra több idejük van magukra, nyitottak az új kozmetikai, szépészeti kezelésekre. Szóval, kedves új harmincasok, fogadjátok szeretettel az új lapot, és szépüljetek bátran!

Central Reach

Termékleírás

2018-ban új különszámmal jelentkezik a Nők Lapja, hazánk legerősebb magazin brandje. A gerincbe ragasztott glossy kivitelben megjelenő kiadvány a hetilap olvasótáborának egyik  legerősebb bázisát célozza meg, a 40 év feletti nőket, akik már családdal, stabil egzisztenciával rendelkeznek, és emellett szeretnék kihozni magukból nőként a maximumot.

Pillérek

  • Szépségkezelések, sminktippek
  • Kezelések és plasztikai beavatkozások
  • Életmódtippek, sport, mozgás
  • Egészségügyi témák
  • Lélek
  • Gasztro
  • Divat, környezet, otthon
  • Interjúk, szöveges anyagok

Célcsoport

AB státuszú városi nők

Piaci adatok

  • Periodicitás: évi 2 megjelenés
  • Central Reach: 20 880

Forrás: Central Reach: Becsült elérés (estimated REACH) alapja a Central Médiacsoport terjesztési osztálya által hitelesített értékesített példányszám szorzata a Central nyomtatott havilapok auditált adatainak átlagos RPC értékével

Nők Lapja Szépség ütemezés 2025

Nők Lapja Szépség hirdetési méretek



Címkék: