
Akovács Éva
Nők Lapja Szépség főszerkesztő
Nők Lapja Szépség
A Nők Lapja közel 7 évtizedes töretlen sikerének egyik titka, hogy értékrendjét megőrizve reagál a változó világra, az átalakuló társadalmi szerepekre, és a nőkkel szemben támasztott új elvárásokra. 2018-ban megjelenő új különszámával a 40 év feletti nőket szólítja meg, akik sok szempontból a korábbinál nagyobb figyelmet kaptak az elmúlt években.
A család mellett jól érvényesülnek a munkájukban, és mindeközben szeretnék nőként is kihozni magukból a maximumot.
Ebben a korban újra több idejük van magukra, nyitottak az új kozmetikai, szépészeti kezelésekre. Szóval, kedves új harmincasok, fogadjátok szeretettel az új lapot, és szépüljetek bátran!
Central Reach
Termékleírás
2018-ban új különszámmal jelentkezik a Nők Lapja, hazánk legerősebb magazin brandje. A gerincbe ragasztott glossy kivitelben megjelenő kiadvány a hetilap olvasótáborának egyik legerősebb bázisát célozza meg, a 40 év feletti nőket, akik már családdal, stabil egzisztenciával rendelkeznek, és emellett szeretnék kihozni magukból nőként a maximumot.
Pillérek
- Szépségkezelések, sminktippek
- Kezelések és plasztikai beavatkozások
- Életmódtippek, sport, mozgás
- Egészségügyi témák
- Lélek
- Gasztro
- Divat, környezet, otthon
- Interjúk, szöveges anyagok
Célcsoport
AB státuszú városi nők
Piaci adatok
- Periodicitás: évi 2 megjelenés
- Central Reach: 20 880
Forrás: Central Reach: Becsült elérés (estimated REACH) alapja a Central Médiacsoport terjesztési osztálya által hitelesített értékesített példányszám szorzata a Central nyomtatott havilapok auditált adatainak átlagos RPC értékével
