Tóth-Szántó Krisztina

Marie Claire és marieclaire.hu
integrált főszerkesztő

Marie Claire – Rám talál a világ
Karakteres, prémium glossy magazin és weboldal

2007 óta a Marie Claire itthon is egyet jelent a nyitottság, a szabadság és a tudatosság fogalmával. Olyan nőkhöz szólunk, akik nyitottak a világra, a változásokra, akiket foglalkoztatnak napjaink társadalmi problémái, akik előbb tájékozódnak, elgondolkodnak, és csak ezt követően formálnak véleményt. Kardinális szerepet tölt be az életükben a környezetvédelem és a fenntarthatóság, képesek felelősséget vállalni önmagukért, tudatosan élik az életüket és szeretnének tájékozódni a legújabb nemzetközi és hazai szépségújdonságokról, illetve divattrendekről is. Napról napra, hónapról hónapra ezeket a szempontokat figyelembe véve álmodjuk és valósítjuk meg a Marie Claire print, digitális és social tartalmait egy olyan csapattal, akiket a sokszínűség, a különlegesség, a kreativitás és a bátorság jellemez. Arra törekszünk, hogy megmutassuk, mi milyennek látjuk és vágyjuk a minket körülvevő világot.

 

0

olvasottság

1

Facebook követő

0

Instagram követő

Termékleírás

A Marie Claire elgondolkodtató, inspiráló, releváns és szórakoztató tartalmat kínál, középpontjában a modern, stílusos, független, világra nyitott nő áll. A Marie Claire a társadalmi témák iránt fogékony, ugyanakkor a divat és szépség iránt maximálisan elkötelezett nőket érdeklő témákat dolgoz fel. A tartalmas, intelligens, stílusos nők magazinja, akik szeretnék megélni a világ kínálta lehetőségeket és akik tisztában vannak saját tehetségükkel és értékükkel. Marie Claire az egyszerre okos és lenyűgöző megjelenésű nők magazinja.

Pillérek

  • Divat
  • Szépségápolás
  • Nemzetközi vonatkozású interjúk
  • Társadalmi kérdések
  • Párkapcsolatok
  • Karrier
  • Egészség
  • Kultúra
  • Gasztronómia
  • Utazás
  • Lakberendezés

Márkajelenlét

Célcsoport

  • 25–49 éves nők, AB státusszal, akik átlag feletti jövedelemmel rendelkeznek, nyitott gondolkodásúak, és a világot a nőiességükön keresztül élik meg.

Piaci adatok

  • Periodicitás: évente 8 lapszám
  • Olvasottság: 52 000

Forrás: Kantar Hoffmann Kft., NOK 2023/3-4 2024/1-2 (2024 Q2)

Social: 2024. december

Marie Claire ütemezés 2025

Marie Claire hirdetési méretek



Címkék: