
Tóth-Szántó Krisztina
Marie Claire és marieclaire.hu
integrált főszerkesztő
Marie Claire – Rám talál a világ
Karakteres, prémium glossy magazin és weboldal
2007 óta a Marie Claire itthon is egyet jelent a nyitottság, a szabadság és a tudatosság fogalmával. Olyan nőkhöz szólunk, akik nyitottak a világra, a változásokra, akiket foglalkoztatnak napjaink társadalmi problémái, akik előbb tájékozódnak, elgondolkodnak, és csak ezt követően formálnak véleményt. Kardinális szerepet tölt be az életükben a környezetvédelem és a fenntarthatóság, képesek felelősséget vállalni önmagukért, tudatosan élik az életüket és szeretnének tájékozódni a legújabb nemzetközi és hazai szépségújdonságokról, illetve divattrendekről is. Napról napra, hónapról hónapra ezeket a szempontokat figyelembe véve álmodjuk és valósítjuk meg a Marie Claire print, digitális és social tartalmait egy olyan csapattal, akiket a sokszínűség, a különlegesség, a kreativitás és a bátorság jellemez. Arra törekszünk, hogy megmutassuk, mi milyennek látjuk és vágyjuk a minket körülvevő világot.
olvasottság
Facebook követő
Instagram követő
Termékleírás
A Marie Claire elgondolkodtató, inspiráló, releváns és szórakoztató tartalmat kínál, középpontjában a modern, stílusos, független, világra nyitott nő áll. A Marie Claire a társadalmi témák iránt fogékony, ugyanakkor a divat és szépség iránt maximálisan elkötelezett nőket érdeklő témákat dolgoz fel. A tartalmas, intelligens, stílusos nők magazinja, akik szeretnék megélni a világ kínálta lehetőségeket és akik tisztában vannak saját tehetségükkel és értékükkel. Marie Claire az egyszerre okos és lenyűgöző megjelenésű nők magazinja.
Pillérek
- Divat
- Szépségápolás
- Nemzetközi vonatkozású interjúk
- Társadalmi kérdések
- Párkapcsolatok
- Karrier
- Egészség
- Kultúra
- Gasztronómia
- Utazás
- Lakberendezés
Márkajelenlét
- Website: www.marieclaire.hu
- Facebook: Marie Claire Magyarország
- Instagram: marieclairehun
- TikTok: marieclairehun
Célcsoport
- 25–49 éves nők, AB státusszal, akik átlag feletti jövedelemmel rendelkeznek, nyitott gondolkodásúak, és a világot a nőiességükön keresztül élik meg.
Piaci adatok
- Periodicitás: évente 8 lapszám
- Olvasottság: 50 000
Forrás: Kantar Hoffmann Kft., NOK 2024/1-4
Social: 2025. március
