
Takács Gabriella
Best magazin főszerkesztő
Best – Mindenből a legjobbat
Hitelesség, minőség, sztárok – szól a Best jelmondata, amely tömören összefoglalja lapkészítésünk ars poeticáját. A magazint 2002-ben útjára indítva, a kiadó második, a Story mellé, fölé pozicionált celebritylapjaként lényegében elfoglalta a magyar sztármagazinpiac még rendelkezésre álló területét, és azóta is tartja erős pozícióit. A hazai sztárvilág az átlagosnál mélyebb és tartalmasabb bemutatása mellett a Best már a kezdetektől nagy hangsúlyt helyezett a nemzetközi hírességek, a filmipar Hollywood-szintű bemutatására is. A tévésztárok mellett a Best mindig is külön figyelemmel kísérte a hagyományos művészeti ágak, a színház, a zene, a tánc figyelmet érdemlő szereplőit is. Lapunk más értelemben is szélesebben értelmezi a sztárság fogalmát az átlagos celebritymagazinokhoz képest, a hétköznapi történések, hírek főszereplői, az aktualitások hősei is kínálnak számára hétről hétre témát.
Olvasó hetente
Nyomott példányszám
Facebook követő
Instagram követő
Termékleírás
A fiatalabb korosztály felé is nyitó prémiummagazin nemcsak külső megjelenésében, de tartalmában is átalakult. A megszokott interjú- és riportanyagok mellett a hazai sztárvilág kiemelkedő személyiségei lifestyle-tanácsokat is adnak az olvasónak. A hiteles forrásból származó életviteli tapasztalatok a klasszikus női szolgáltatótémáktól egészen a lelki, párkapcsolati vagy éppen családi ügyekig színes palettát ölelnek fel.
Márkajelenlét
- Előfizetés: www.mc.hu
- Weboldal: Best magazin
- Facebook: Best magazin
- Instagram: Best magazin
Célcsoport
18-49, ABC státuszú, városi nők
Piaci adatok
- Periodicitás: heti megjelenés
- Olvasottság: 157 ezer fő
- Nyomott példányszám: 38 910 db
Forrás: Kantar Hoffmann Kft., NOK 2024/1-4
Példányszám adatok: Central Médiacsoport Zrt. Terjesztési Osztály 2024 éves átlag nyomott
Social: 2025. március
