Bauer Éva, főszerkesztő

Hirdess nálunk!

Krémmánia – Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége.

A szépségvilág véleményvezérei egy helyen. Közel 150 ezer termékből álló adatbázis, több mint 1,2 millió hiteles fogyasztói értékelés.

Oldalletöltés/hónap

Egyedi felhasználó/hónap

Facebook-követő

Instagram-követő

TikTok-követő

Termékleírás

A Krémmánia.hu Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége. A dinamikusan fejlődő oldal látogatói bázisa a kifejezetten aktív, rendszeresen visszatérő véleményvezérek köré épül. Az oldal értékes felhasználói véleményekkel és szerkesztői cikkekkel segíti a látogatókat, hogy a számukra megfelelő szépségápolási termékeket megtalálják, hiszen usereink nagy része a vásárlást közvetlenül megelőzően, tájékozódási szándékkal keresi fel oldalunkat.

Márka jelenlét

Website: www.kremmania.hu
Facebook: Krémmánia
Instagram: kremmania
TikTok: Kremmania

Pillérek

  • Krémek részletes kategóriákra bontva
  • Smink ajánló
  • Márka, összetevő, népszerűség szerinti keresés
  • Részletes összetevő elemzések szakmailag elfogadott rendszer alapján
  • Eladó termékek
  • Blog
  • Erős közösség, user generated content

Termékelőnyök

  • Az egyre bővülő vélemény-adatbázisnak és a nagy mennyiségű felhasználói tartalomnak köszönhetően a legjobb termékek reflektorfénybe kerülnek
  • Havonta közel 1 000 000 keresés az oldalon!
  • Aktív, erős közösségi média jelenlét: a Facebook mellett több, mint 26 000 Instagram követő kiemelkedő aktivitással (2019. július)
  • A Krémmánia termékoldalai előkelő Google találati helyezést kapnak
  • Tematikus jelleg: kizárólag a szépségápolás témáival foglalkozó oldal.
  • A felhasználók a kifejezetten nyitottak a szépségápolással kapcsolatos hirdetések iránt
  • Egyedülállóan célzott, magas vásárlóerejű közönség: a látogatók az oldalra gyakran visszajáró, aktív felhasználók – a szépségvilág véleményvezérei, nagy részük vásárlás előtt tájékozódik az oldalon

Célcsoport

  • Fő célcsoportunkat a 25-45 éves igényes, városi nők alkotják, akik kiemelten érdeklődnek a szépségápolási termékek iránt
  • Magas vásárlóerővel rendelkeznek és az átlagnál többet költenek kozmetikumokra

Forrás: E-gemius 2025_Q1 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram, TikTok , 2025 május



Címkék: