Bauer Éva, főszerkesztő
Hirdess nálunk!
Krémmánia – Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége.
A szépségvilág véleményvezérei egy helyen. Közel 150 ezer termékből álló adatbázis, több mint 1,2 millió hiteles fogyasztói értékelés.
Oldalletöltés/hónap
Egyedi felhasználó/hónap
Facebook-követő
Instagram-követő
TikTok-követő
Termékleírás
A Krémmánia.hu Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége. A dinamikusan fejlődő oldal látogatói bázisa a kifejezetten aktív, rendszeresen visszatérő véleményvezérek köré épül. Az oldal értékes felhasználói véleményekkel és szerkesztői cikkekkel segíti a látogatókat, hogy a számukra megfelelő szépségápolási termékeket megtalálják, hiszen usereink nagy része a vásárlást közvetlenül megelőzően, tájékozódási szándékkal keresi fel oldalunkat.
Márka jelenlét
Website: www.kremmania.hu
Facebook: Krémmánia
Instagram: kremmania
TikTok: Kremmania
Pillérek
- Krémek részletes kategóriákra bontva
- Smink ajánló
- Márka, összetevő, népszerűség szerinti keresés
- Részletes összetevő elemzések szakmailag elfogadott rendszer alapján
- Eladó termékek
- Blog
- Erős közösség, user generated content
Termékelőnyök
- Az egyre bővülő vélemény-adatbázisnak és a nagy mennyiségű felhasználói tartalomnak köszönhetően a legjobb termékek reflektorfénybe kerülnek
- Havonta közel 1 000 000 keresés az oldalon!
- Aktív, erős közösségi média jelenlét: a Facebook mellett több, mint 26 000 Instagram követő kiemelkedő aktivitással (2019. július)
- A Krémmánia termékoldalai előkelő Google találati helyezést kapnak
- Tematikus jelleg: kizárólag a szépségápolás témáival foglalkozó oldal.
- A felhasználók a kifejezetten nyitottak a szépségápolással kapcsolatos hirdetések iránt
- Egyedülállóan célzott, magas vásárlóerejű közönség: a látogatók az oldalra gyakran visszajáró, aktív felhasználók – a szépségvilág véleményvezérei, nagy részük vásárlás előtt tájékozódik az oldalon
Célcsoport
- Fő célcsoportunkat a 25-45 éves igényes, városi nők alkotják, akik kiemelten érdeklődnek a szépségápolási termékek iránt
- Magas vásárlóerővel rendelkeznek és az átlagnál többet költenek kozmetikumokra
Forrás: E-gemius 2025_Q1 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram, TikTok , 2025 május