Kulcsár Hajnal
főszerkesztő

Wellnesscafé – a wellnessportál

WellnessCafe.hu a legnagyobb, a wellness valamennyi szegmensével foglalkozó magyar weboldal. Az oldal célcsoportjának tagjai elsősorban azok a 18–35 éves nők, akiknek fontos az egészséges életmód, nyitott szemléletűek, főként városban laknak, és gyakori internetezők. Ők azok, akiknek egyre nagyobb igényük van a táplálkozással, egészséggel, szépséggel és mozgással kapcsolatos tartalmakra. A friss, fiatalos és lendületes WellnessCafe.hu pedig ezekre az igényekre fókuszálva kínál naprakész információkat, hasznos tanácsokat minden egészségtudatos olvasónak. A 21. századi nő kihagyhatatlan portálja, ahová mindennap érdemes visszatérni. Többek között azért is, mert a WellnessCafe.hu-val semmi sem lehetetlen. Kész edzéstervek, egészséges receptek segítik a fogyni vágyókat, életmódváltókat, de a test karbantartása mellett segítséget kaphatunk a lelki harmónia megteremtéséhez, az önbizalom növeléséhez. Az oldal immár megújult külsővel, letisztult dizájnnal várja látogatóit.

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

A WellnessCafe.hu az egészséges életmód valamennyi szegmensével foglalkozó weboldal, amely segítséget nyújt a látogatóknak, hogy a számukra legmegfelelőbb módszert válasszák ki az életmódváltásra, legyen az fogyókúra, mozgásforma vagy egészséges táplálkozás. Az oldal tartalma a Wellness magazinnal szoros együttműködésben készül, mely nem csak olvasóink számára jelent széles körű és hiteles tartalmat, hirdető partnereink számára is több lehetőséget kínál.

Márka jelenlét

Website: www.wellnesscafe.hu
Facebook: WellnessCafé

Pillérek

  • Egészség: minden, amit a testi egészségről tudni érdemes a megelőzésen és a gyógyuláson át az egészségmegőrzésig
  • Táplálkozás és diéta: az egészséges táplálkozás, fogyókúra, súlyproblémával kapcsolatos témák rovata, szakmai anyagok tárháza tippekkel, ötletekkel, jó tanácsokkal
  • Mozgás: bemutatja a leghatékonyabb, legérdekesebb, legnépszerűbb mozgásformákat, valamint hírt ad a legújabb mozgástrendekről is
  • Aktuális: a nagyvilág legfrissebb hírei, újdonságai, kutatási eredményei, egészséges programok, valamint sztárok módszerei az egészségmegőrzésre
  • Szépség- Trend: a legújabb divatról, szépségápolásról szóló tartalom

Termékelőnyök

  • Felülreprezentáltak a magas státuszú, vásárlóképes látogatók
  • Felhasználóink nemcsak érdeklődnek az egészségtudatos életmód iránt, hanem meg is engedhetik maguknak
  • Kiváló tartalmi környezet a tematikához illeszkedő szektor hirdetőinek

Célcsoport

  • Elsősorban 18–35 éves, AB státuszú nők, akiknek fontos az egészséges életmód
  • Másodsorban a témában érdeklődő férfiak
  • Főként városban laknak
  • Magas vásárlóerővel rendelkező látogatók

Forrás: Gemius – DKT 2017/10  (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) ​



Címkék: