A tartalomgyártást és a hirdetési piacot meghatározó új trendeket mutatta be a Mire kattan a nő? című konferencián az idén 18 éves NLCafé. Az előadásokkal párhuzamosan elindult a születésnapra épülő nlc18.hu is.

Az esemény házigazdája Kisszékelyi Veronika, a Central Médiacsoport online női portfólió menedzsere volt, aki előadásában ismertette az NLCafé az olvasók fogyasztási és médiahasználati szokásait elemző legfrissebb kutatását. A felmérésből kiderült, hogy a résztvevők 21%-a már kizárólag csak mobilról internetezik, és míg a napi internetezők között alacsonyabb arányban szerepelnek, a kizárólag mobilról netezők között felülreprezentáltak a nők. A menedzser azt is megosztotta a hallgatósággal, hogy az NLCafé olvasói mélységre és hitelességre vágynak, szórakoztató kereket között. A látogatók tisztában vannak azzal, hogy az internet mekkora kötődést alakít ki, és beismerik, hogy elvesznek a túl sok információ között, így tudatosan szelektálnak. Ezért is fontos számukra áttekinthetőség, amely az oldal imázsában is meg kell, hogy jelenjen.

Pácsonyi Daniella, az NLCafé főszerkesztője Komlósi Péterrel, az oldal projektmenedzserével arról tartott előadást, hogy a gyakorlatban hogyan dolgozik együtt a szervezeten belül a sales és a tartalomgyártás, és hogy milyen lehetőségek rejlenek a webdesign, a különféle hirdetési megoldások és a kreatív, konstruktív szemléletmód mögött, amelyek a sikeres közös munkát erősítik. Az olvasók egyre bátrabbak, ezért a hirdetők is folyamatosan keresik az újdonságot, így gyors és egyedi megoldásokat kell kínálni a számukra.

Hogy milyen is az NLC bentről nézve, arról a lenti videóban beszélnek a szerkesztőség tagjai:

A nap második felében Szabó György, a kiadó audience csoportvezetője azt elemezte, hogy miként hatnak a trendek a tartalomgyártás változó irányaira. A szakember ismertette, hogy a short tail és long tail keresések elemzéséből egyértelműen kimutatható, hogy mit kell nyújtani a felhasználónak.

A kiadó kereskedelmi igazgatója, Vági Róbert a hirdetők és médiapiacok közötti együttműködésről beszélt. Elmondása szerint a tradicionálisan nőknek szóló szektorok többet költenek hirdetésekre, ám a többi szektorra is egyre jellemzőbb az az igény, hogy a nőket célozzák meg.

A rendezvényen Ráskó Eszter humorista a tőle megszokott stílusban mesélt a nő ezer arcáról; Molnár Zsófia az Unilever Skin, Hair category managere és Pácsonyi Daniella az NLCafé-val közösen megvalósított Baby Dove tartalmi együttműködést mutatta be; Tóth Andor, a kiadó vezető webszerkesztője pedig az adatok elemzésével kapcsolatos folyamatokba engedett betekintést a résztvevők számára.

A napot Kánya Kata színésznő zárta, aki megosztotta a hallgatósággal, hogy a társkeresésnél is a kereslet határozza meg a piacot, ezért ugyanúgy fontos elemezni a párkeresés valós motivációját, a külső ráhatásokat és a konkrét célokat. Ahogy a piacot a folyamatosan változó igényekhez kell alakítani, úgy egy kapcsolatban is fontos nyomon követni a változásokat, hiszen még ha nem is feltétlen érzékeljük napról-napra, személyiségünk is egy folyamatosan megújuló tényező.

Képek forrása: NLCafé 

NÉZD MEG AZ NLC 18. SZÜLETÉSNAPJÁRA KÉSZÜLT KÜLÖNLEGES MICROSITE-OT!



Címkék: