Az idén 18 éves site végleg elhagyja az NLCafé nevet és május 7-től letisztultabb, modernebb külsővel, nlc. néven lesz elérhető. A névváltásról az oldal betöltődése alatt látható animáció és a magazin főszerkesztőjének és termékmenedzserének a beköszöntője is tájékoztatja a látogatókat.

A havonta több mint 2,6 millió* látogatót vonzó kiadvány 18 éve a legmeghatározóbb online női magazin a hazai internetes térben, mostani átalakulásával kapcsolatosan így nyilatkoztak vezetőik:

Minden terméknél van éves terv, léteznek stratégiai célok, miközben az online piacon egy dolog biztos és állandó: a változás. Idén az NLCafé is változik, kívül-belül megújul egy piacvezető termékhez méltóan átgondoltan és tervezetten. Év elején a 18. születésnapunkat ünnepeltük, most, májusban elérkeztünk a következő fontos pillanathoz: előrukkolunk a megújítással. NLCafé-ból nlc lettünk. Neked. Veled. Érted.

Kisszékelyi Veronika

nlc. termékmenedzser

A szerkesztőségben töltött elmúlt 9 év során megéltem már néhány név- és dizájnváltást, a Nők Lapja Caféból NLCafé lettünk, most pedig egy huszárvágással egyszerűen nlc-ként folytatjuk tovább. A 18 évnyi tapasztalat és a ma már napi 500 000 látogató elég ahhoz, hogy mindenkinek egyértelmű legyen: ez a site felnőtt, meghatározó véleményvezér lett a női online magazinok piacán, és itt az ideje, hogy ezt a hangnemmel, a formával és a színvilággal is egyértelművé tegyük. Elég a karikákból és a Caféból, csináljunk egy mind tartalmában mind pedig kinézetében vagány, erőteljes, modern, ha kell komoly, ha kell, szórakoztató site-ot. És ez még csak a kezdet, hamarosan jövünk a további újdonságokkal, mert 2019 egyértelműen az nlc. éve.

Pácsonyi Daniella

nlc. főszerkesztő

Az nlc. hatalmas olvasótábora számára tartalmat szolgáltatni nem csak megtiszteltetés, de óriási kihívás is, hiszen a látogatók rendszeresen fordulnak a szerkesztőséghez támaszért, segítségért, információért, és persze elgondolkodtató vagy akár szórakoztató tartalomért. Ezt a sokféle igényt kiszolgálni nem csak tartalom, de felhasználói élmény szempontjából is hatalmas felelősséget jelent, a ma életbe léptetett átalakítást ezért hosszú hónapok gondos és alapos grafikai tervezése előzte meg.

Az új design tervezési alapelve volt, hogy a már 18 éve piacvezető nlc-n még jobb, modernebb olvasási élményt biztosítsunk a látogatóink számára. A markáns tipográfia, a szellősebb elrendezés, a határozott színek mind segítenek, hogy az olvasó elmélyedhessen a tartalomban. Manapság az egyik legnehezebb feladat, hogy a lojális olvasók mellett a közösségi oldalakról, keresőkből érkező látogatókat is segítsük az oldalon való böngészésben, ehhez újfajta cikkajánló megjelenéseket is terveztünk és könnyebbé tettük az oldal navigációját is. Hiszünk benne, hogy az új arculat tovább erősíti azt a markáns, karakteres hangvételt, amit az nlc a hazai piacon egyedülálló módon képvisel.

Bokros György

UX/UI csoportvezető

A megújult nlc. a dizájnbeli megújulás mellett tovább erősíti prémium jellegét – a Neked. Veled. Érted. szlogennek megfelelően még több magazinos téma, erős szociovideók és közösségi tartalmak lesznek olvashatók, a szokott módon minden esetben az újságíró nevével vállalt módon. Nem feledkeztünk el természetesen hirdetőinkről sem, a megújulás napjától rendelhetők új, különleges tematikus hirdetési megoldásaink, a Panoráma, a Scratch és a Skála.

Forrás: DKT-Gemius, 2019. március, 15+ belföldi közönség, PC+mobil+tablet

A megújulással kapcsolatosan az nlc. oldalán található még több részlet.



Címkék: