Ügyfél: Campona
Kreatív ügynökség: feat.
Kampány: Élő cápaóra a 24.hu-n a Tropicariumból
Időzítés: 2020. április 30., 9:00
Háttér
A koronavírus-járvány az élet minden területén nagy kihívásokat állít az emberek elé. Az új élethelyzet a Campona mindennapi működésére is hatással van. A személyes érintkezések minimalizálása jelentősen leszűkítette a plázák lehetőségeit, és az online térbe költöztette a fogyasztókat. Az emberek tartaloméhsége jelentősen megnőtt, a szórakoztató és az informatív-edukatív tartalmak egyaránt növekvő népszerűségre tettek szert. Eközben a szülők szélmalomharcot vívnak, hogy lefoglalják otthon ragadt gyermekeiket. A Campona ebben a kampányban családi élményközpont funkcióját újra betöltve egyszerre ad választ szülők és gyerekek igényeire.
Médiapartneri együttműködés
Már a tervezéskor alapvető célként fogalmazódott meg, hogy minél több emberhez és szélesebb rétegekhez eljusson az interaktív biológia óra valamint, hogy a tartalom megtekintése ne társadalmi státusz függvénye legyen. Olyan médiapartnerre volt szükség, amely ezt biztosítani tudja, így esett a választás a 24.hu-ra, hiszen olvasótáborának diverzitása és mérete egyaránt ideálissá teszi a kampánycélok eléréséhez.
Koncepció
Újszerűsége, edukatív témája és a nézői igényekhez való dinamikus alkalmazkodása okán a műsor az egész család, sőt az iskolák számára is releváns tartalmat kínál.
Előadó
Az előadó Farkas Vivien, a Tropicarium állatgondozó munkatársa, moderátora Joós Andrea, élménybiológus, tanár.
Megvalósítás
Az interaktív biológia óra a 24.hu Facebook oldalán élőben futott, melynek köszönhetően széles rétegeket értünk el.
Hogy jól sikerüljön az élő közvetítés a zárt ajtós Tropicariumból, nagyon fontos volt a megfelelő technikai háttér, amelyet a 24.hu biztosított 2 fős stábbal és minden szükséges eszközzel. A 24.hu Facebook Live bejelentkezésben a nézők nem csak láthatták az állatokat és hallgathatták az órát, de kérdéseket is feltehettek. A formátum egyik legnagyobb különlegessége az interaktivitás: a nézők még az adás alatt választ kaphattak kérdéseikre. A kampány sikerességéről a alábbi szép eredmények tanúskodnak.
Eredmények élőzéskor
megtekintés
hozzászólás
megosztás
reakció
2020. május 4-ig 54 000 megtekintés, 375 hozzászólás, 176 megosztás és 632 reakció érkezett a videóra.