A kampány célja volt, hogy az nlc. szerkesztősége hétköznapi élethelyzeteken keresztül mutassa be a Dove dezodorok hatékonyságát és hosszútávú hatását.
A brief fókuszpontjában a hétköznapi élethelyzetek álltak, mindemellett ösztönözve a felhasználókat a tesztelésre/kipróbálásra, hogy eldönthessék a tesztidőszakot követően lecserélnék-e jelenlegi dezodorjukat a Dove termékeire.
A szerkesztőségi teszteléshez három eltérő karaktert és élethelyzetet választottak:
- A stresszizzadó – aki a legstresszesebb helyzetekben számít legjobban a dezodorjára
- A sportoló – aki az aktív életmódja miatt választ egy megbízható dezodort
- Az érzékeny bőrű – aki az extrém szenzitivitás miatt ápoló izzadásgátlót választ
A három kiválasztott szereplő egy-egy cikkben osztotta meg, hogyan telnek mindennapjai, milyen korábbi dezodorvásárlási élményük van, valamint arra buzdították az olvasókat, hogy vegyenek részt ők is a tesztelésben. A bemutatkozó cikkek mellett, az nlc. Instagram oldalára is kikerültek a résztvevők.
A kampány egy külön erre a célra létrehozott prémium aloldalon volt látható, ezen időszak alatt az nlc. minden oldaláról elérhető volt az ide landingelő menügomb. Az aloldalon ezen kívül egy keretes dobozban szerepelt még egy felhívás, amelyben toborozták a felhasználókat a termék kipróbálására. Az aloldalon a kampányhoz kapcsolódóan, szórakoztató tartalmak is megjelentek izzasztó bakikról, helyzetekről. A hét napos tesztidőszakot követően a tesztelők egy szerkesztőségi videóban mondták el tapasztalataikat a termékről.
A teljes kampány több, mint 332 000 AV-t generált, a szerkesztőségi leteszteltük videó közel 100 000 videóindítást ért el.