A Central Médiacsoport vezetői idén is tartottak előadásokat az Evolution és Mobile Hungary konferenciákon. Az előadások alatt bemutatott prezentációk már letölthetőek!
Mobile Hungary:
– Bognár Bálint (NLCafé portálvezető): Különbségek a mobilon és a desktopon át történő tartalomfogyasztásban
(Tartalomgyártás több csatornára – miben más a mobil (applikáción keresztüli) tartalomfogyasztás a hagyományos desktophoz képest? Nagy a növekedés, de mire kell figyelni a tartalmaink publikálása során (másképp/máskor/mást olvasnak a userek.) User viselkedés realtime figyelése, szegmentálás és személyre szabott push kiküldés.)
– Kercsó Péter (mobilmédia hirdetési vezető): Smart phone – smart data
(A már most is elérhető mobil targetálási opciókat hogyan lehet kombinálni, jövőkép, biometrikus adatok)
– Bukodi-Staller Bernadett (digitális hirdetési tanácsadás-vezető) Elittárs esettanulmány
(A mobil hirdetések optimalizálásáról)
Evolution:
Rusvai Richárd (digitális értékesítési- és fejlesztési vezető): A hirdetések jövője – programmatic vs tartalom marketing
(Mi mindenre lehet használni a content marketinget [image építés, edukáció, performance] – gyakorlatilag mindenre, egyúttal a programmatic mellett az élő sales jövője is)