Tartalmi megoldásaink keretében nem csak online portfóliónkban gondolkozunk, hanem site-jaink népszerű Facebook oldalain is újszerű ötletekkel állunk elő.
Ma már közismert jelenség a többképernyős médiafogyasztás. Tévézés, film vagy sorozat nézés közben is kezünkben az okostelefon, hogy ne maradjunk le semmiről. A figyelem fókusza gyakran észrevétlenül kerül át egyik képernyőről a másikra, tartalomfogyasztás nem ér véget, csak másik platformon folytatódik. Erre az insightra építettük az HBO saját gyártású, Aranyélet c. sorozatát népszerűsítő megoldásunkat, amelynek keretében a sorozat egyes epizódjai egy kibeszélő show keretében folytatódtak a 24.hu több mint 546 000 rajongót számláló Facebook oldalán.
Célok:
Az HBO saját gyártású sorozatának, az Aranyélet rajongóinak elérése, illetve aktivizálása egy online platformon heti rendszerességgel jelentkező műsor keretében.
Megvalósítás:
Az Aranyélet 2. évada során a 24.hu újságírói az HBO adása után élő kibeszélő show-ban, sztárvendégek jelenlétében foglalták össze az aktuális epizód eseményeit. A műsor formátumának egyedisége, hogy az adásokat 24.hu Facebook oldalán, interaktív, élő videóban követhették nyomon a sorozat rajongói. A műsort TV stúdió minőségben vették fel, a sztárvendégek a sorozat főszereplői voltak: többek között Ónodi Eszter, Thuróczy Szabolcs, Anger Zsolt, Döbrösi Laura, Rajkai Zoltán és Farkas Franciska.
Eredmények:
Az összesen 8 részből álló kibeszélő show átlagos nézettsége 30 000 volt adásonként, de az 5. adás, melynek vendégei a sorozat két férfi főszereplője, Anger Zsolt és Thuróczy Szabolcs voltak, nézettségi rekordot döntött: több mint 122 000 megtekintést ért el.