Tisztaságból jeles – Domestos esettanulmány
A Kreatív Content+Marketing Award fődíjat, valamint az FMCG termékek között kiosztott arany díjat a Domestos – „A fertőtlenítés csodái” című, immáron második éve futó kampánya nyerte el.
Bővebbenmájus 30, 2016
A Kreatív Content+Marketing Award fődíjat, valamint az FMCG termékek között kiosztott arany díjat a Domestos – „A fertőtlenítés csodái” című, immáron második éve futó kampánya nyerte el.
Bővebbenmájus 24, 2016
Járjunk utána, hol találhatod meg fiatal célközönségedet hatékonyan!
Bővebbenmájus 16, 2016
Ha szeretnél megismerkedni a részletes esettanulmánnyal, vagy érdekel valamilyen terméked tesztelése és a kapcsolódó kommunikációs lehetőség, akkor keresd bátran CMCS kapcsolattartódat, vagy írj az internetsales@centralmediacsoport.hu emailcímre.
BővebbenApr 28, 2016
A 24.hu egy úttörő, innovatív tartalmi projekttel nyerte el az HBO együttműködést: a hétfői Trónok harca epizódok után Facebook live videó formában, élő kibeszélő show-ban beszélgetett két újságíró és szakértő vendégeik az aktuális részről.
BővebbenMar 16, 2016
A Rubophen nem csupán termékeivel kíván a fogyasztó segítségére lenni – ebben a kampányban szórakoztató tartalmaival segíti az olvasókat az NLC snowfall oldalán.
Bővebben