A Krémmánia Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége.
A dinamikusan fejlődő oldal látogatói bázisa a kifejezetten aktív, rendszeresen visszatérő véleményvezérek köré épül. Az oldal értékes felhasználói véleményekkel és szerkesztői cikkekkel segíti a látogatókat, hogy a számukra megfelelő szépségápolási termékeket megtalálják, hiszen usereink nagy része a vásárlást közvetlenül megelőzően, tájékozódási szándékkal keresi fel oldalunkat.
Egy ilyen user-központú oldalon fontosnak tartottuk olyan az oldalba illeszkedő hirdetési megoldások kialakítását, melyek nem csupán a látogatók hirdetés fogyasztási élményét fokozzák, de a hirdető partner termékének is kiemelt figyelmet biztosítanak.
A natív jelegű hirdetési megoldásaink egyike a terméktesztelés.
Ennek elemei a következők:
- Termék meghirdetése tesztelésre a főoldal top dobozában (átlagosan minden 2. oldalletöltésre jelenik meg)
- Tesztelési felhívás a keresési oldal tetején (ajándék: tesztelés meghirdetése a Facebook-on)
- Önálló játék oldal tesztelésre való felhívással
A Krémmánián elsőként a Yamuna választotta a terméktesztelés lehetőségét.
A játékkal 8460-szor találkoztak a userek (ennyi oldalletöltésre került ki a felhívás) és 564 krémmániázó jelentkezett (6,6%-os arány!), ők olyan userek, akik a játék előtt már legalább 10 véleményt írtak az oldalon valamely termékekről, tehát az oldal aktív felhasználói. 10 szerencsés kapott egy-egy Yamuna édeni hársnektár testvajat. Viszonzásul annyit kértünk tőlük, hogy mondják el őszinte véleményüket a kapott termékről néhány heti használat után. Hirdető partnerünk megelégedésére csupa jó vélemények érkeztek az oldalra, a játéknak köszönhetően a Krémmánia adatbázisa és partnerünk terméke 5 csillagos véleményekkel gazdagodott.
Írta: Törzsök Alexandra, CM Sales