A hazai internetező lakosság 78%-át érjük el, női magazinjaink értékesített példányszáma átlagosan 5%-kal emelkedett – derül ki első negyedéves, illetve májusi eredményeink elemzéséből. Mit mesélnek a számok? 8+1 tény, amiért megéri milliós elérésünkkel tervezni:
- Kiugró kereslet mutatkozott a 24.hu közéleti tartalmai iránt, melyek több mint 1,2 millió egyedi látogatót* vonzottak májusban.
- A Nők Lapja az értékesített női hetilapok piacának 35%-át birtokolta az első negyedévben. Olvasóinak 55%-a hűséges előfizető.
- A refresher.hu-t 2,5-szer annyi felhasználó kereste fel idén májusban, mint 2023 azonos időszakában, ezzel havi egyedi látogatóinak száma 100 ezer fölé nőtt.
- A Story az értékesített sztármagazinok piacának 51%-át fedte le az első negyedévében. A story.hu idén májusban 41%-kal növelte oldalletöltéseinek számát az előző hónaphoz képest.
- A firstclass.hu olvasói 2024 májusában duplaannyi oldalletöltést generáltak, mint egy évvel korábban.
- A National Geographic magazin értékesített példányainak 76%-át előfizetők vásárolták. Az ng.hu látogatóinak száma májusban 86%-kal emelkedett az előző év azonos időszakához képest.
- A startlap.hu májusban 18%-kal több oldalletöltést generált, mint egy hónappal korábban, az akcios-ujsag.hu pedig 30%-kal több látogatót ért el, mint 2023 azonos időszakában.
- Az RTV Műsormagazin értékesített példányszáma 16%-kal volt magasabb, mint 2023 utolsó negyedévében.
- A hazai internetező nők 43, a férfiak 35, összesen pedig a felhasználók 78%-át értük el 2024 első negyedévében.
*Belföld és Közélet rovatok egyedi látogatószáma alapján
Forrás: E-Gemius, 2024.01-05, MATESZ Print Gyorsjelentés, 2024 Q1