Az első, nagy sikerű Krémmánia Hungarian Edition Beauty Box után a második, szintén kizárólag magyar termékekkel megtöltött dobozt is gyakorlatilag pár óra leforgása alatt elkapkodták.

2016 óta ez volt a negyedik Beauty Box, amellyel a márka piacra lépett. Az összesen tíz terméket tartalmazó doboz (ebből hét teljes méretű, és három utazó méretű szépségápolási termék volt) 4 990 Ft-ba került, ám értéke meghaladta a 17 000 Ft-ot.
A doboz pontos tartalma ismét meglepetés volt, de azért néhány részlet ismeretes volt a közönség számára. Azt például előre lehetett tudni, hogy az alábbi márkák termékei biztosan megtalálhatóak lesznek a gyönyörű, élénk, tavaszi színekben pompázó dobozban: az Aromax, a Biola, a DRHAZI, a Happyskin, a Hélia-D, az Ilcsi, a Pom-pom, a Prokop Kata Sminkakadémia és a Yamuna is.

Krémmánia

A dobozok összeállításánál a mindig figyelünk arra, hogy olyan termékek kerüljenek a meglepetésdobozba, amelyeket a www.kremmania.hu oldal közössége kedvel, és pozitívan ítél meg. A Krémmánia lényege pont az, hogy a felhasználók a többi user valós véleményére alapozva objektív képet kaphassanak a szépségápolási termékekről.

Bauer Évi

főszerkesztő, Krémmánia

Krémmánia

Az első BeautyBox megjelenése óta töretlen a siker. A Hungarian Edition Beauty Boxok lényege, hogy kizárólag magyar márkák magyar termékei kerülnek bele, természetesen olyan krémekről, szépségápolási kellékekről van itt szó, amelyeket a Krémmánia közönsége ismer, és szeret. Ugyanakkor nem csak magyar márkákkal dolgozik együtt a Krémmánia, hiszen a korábbi Beauty Boxokban a vásárlók találkozhattak már a Nivea, a Desigual, az Artdeco, a Bodyshop, a Bioderma, az Avon vagy a Nuxe kedvelt termékeivel is.



Címkék: