A kutatásban olyan 35-50 év közötti nőket kerestünk, akik komoly erőfeszítéseket tesznek azért, hogy arcbőrük fiatalos kinézetét megőrizzék. Az arcápolás területén nyitottak az újdonságokra, de fontos számukra, hogy kontrollált, dermatológiailag tesztelt terméket használjanak.
A marieclaire.hu oldalon közzétett felhívás rengeteg felhasználó érdeklődését felkeltette és szerettek volna részt venni a kutatásban. A szűrőkérdőív segítségével kiválasztottuk azt a szerencsés 100 főt, aki a kutatásban tesztelheti a terméket és elmondhatja használatával kapcsolatos véleményét.
A tesztelendő termék a L’Oréal Paris különleges újdonsága, a Revitalift Laser Pressed-Cream volt, mely két aktív hatóanyaggal küzd az öregedés ellen. A retinol (A-vitamin) fontos összetevő a ráncok korrigálásért és a bőr egységesítéséért. A niacinamid (B3-vitamin) pedig segít nyugtatni és ragyogóbbá tenni a bőrt, üdébb megjelenést kölcsönöz. A kutatásból kiderült, hogy a tesztelők rendkívül elégedettek voltak a termékkel, magas vásárlási potenciált mutattak, 64%-uk használná a jövőben is, míg 89%-uk továbbajánlaná másnak is.
Az első éjszaka után, mintha sokkal teltebb lett volna a bőröm. Volt olyan este, amikor elfelejtettem, hogy ki kell hagyni egy napot a két krémezés között, másnap picit hámlós is lett az arcbőröm. Szerencsére ez két nap kihagyás után teljesen helyreáll, utána már nem is volt ilyen gondom. A bőröm egyenletesebb lett, és kisimultak a kisebb ráncok. Egyértelműen látványos! Szinte már várom az esti krémezést, hogy reggel a tükörbe nézhessek. Csoda egy krém.
A legelső kellemes meglepetés a csomagolás. Nagyon tetszetős, praktikus, higiénikus. A terméket az utasításnak megfelelően fokozatosan vezettem be. Élmény volt kézbe venni.
A terméket az előírásokat betartva használtam. Kellemes az illata, az állaga, az arra kialakított adagoló megkönnyítette és élvezetesebbé tette a krémezést. Az első hét után a hatóanyagok intenzitásának köszönhetően az arcom kissé kipirult, viszont a második hét után a bőröm tónusa szemmel láthatóan egységesebb lett. A harmadik héten az arcbőröm a feszességét már nemcsak reggel, hanem egész napra megőrizte.
Egyöntetűen arról számoltak be, hogy kellemesebbé, finomabbá, tápláltabbá vált az arcbőrük. A csomagolást és a termék állagát pedig, kivétel nélkül mindenki praktikusnak és kellemesnek értékelte. A teszt eredményeiről szintén a marieclaire.hu és social oldalain adtunk hírt, valamint a Marie Claire print megjelenésében. A kampány által 92 000 főt* sikerült megszólítani.
A teljes esettanulmány ide kattintva letölthető.
Ha felkeltette az érdeklődését és ajánlatot kérne terméktesztelésre, kérjük keresse Central kapcsolattartóját vagy írjon a magazinhirdetes@centralmediacsoport.hu e-mail címre!
*Forrás: Central Terjesztési Osztály, Gemius Prism (2022.07), social felületek.