Újra felpörög a kereskedelem, karácsonyhoz mérhető forgalom várható húsvétkor. Állj felkészülten a képzeletbeli startvonalra: érd el a legtöbb fogyasztót hiteles médiamárkáink milliós elérésére támaszkodva, szolgáld ki a növekvő vásárlói igényt digitális hirdetési megoldásainkkal és legyél Te a húsvéti időszak nyertese!
Miért a Central Médiacsoport digitális portfóliója mellett dönts?
Mert
- havonta átlagosan közel 5 millió egyedi felhasználót érünk el;
- olvasóink többsége főbevásárló, ABC státuszú és városlakó, azaz a legnagyobb vásárlóerővel rendelkező fogyasztók közé tartozik;
- az nlc, a Nosalty és a Marie Claire egyaránt saját médiaszegmenseik éllovasai közé tartozó love brandek, többségében piacvezető közösségi médiás vagy online jelenléttel, magas olvasói márkahűséggel és elköteleződéssel.
3 erős brand, megannyi hirdetési megoldás – Ismerd meg húsvéti ajánlatainkat!
- Nosalty: húsvéti receptverseny, Cukorsokk különkiadás, exkluzív microsite és még sok izgalmas megjelenési forma – Kattints ide és böngészd át ajánlatunkat!
- Nlc: húsvéti tojáskeresős nyereményjáték, rovatszponzoráció, DIY Reels videósorozat és még sok izgalmas megjelenési forma – Kattints ide és böngészd át ajánlatunkat!
- Marie Claire: színes húsvéti tematikus hét billboard megjelenéssel, Anyámtól tanultam húsvéti cikksorozat roadblock megjelenéssel és még sok izgalmas megjelenési forma – Kattints ide és böngészd át ajánlatunkat!
Még többre vagy kíváncsi húsvéti ajánlataink kapcsán? Fordulj sales kapcsolattartódhoz, vagy írj nekünk az internetsales@centralmediacsoport.hu e-mail címre!