A Central Médiacsoport portfóliójába tartozó online kiadványok többsége minden évben speciális kinézetű és felépítésű megjelenéssel igyekszik mind látogatói mind hirdetői kedvében járni. Most összeszedtük, hogy milyen megoldások közül választhatnak azok, akik szeretnének a hagyományos display vagy szponzorációs felületeken túlmutatva kommunikálni célcsoportjukkal.

Az NLCafé Advent rovata talán az egyik legrégibb szezonális aloldal a portfólióban – 2002 óta, immáron tizenötödik éve jelenik meg megszakítás nélkül az adventi időszakban, óriási népszerűségnek örvendve mint a hirdetők, mind a látogatók körében. A rovat 5, szponzorálható alrovattal rendelkezik, amelyek az alábbi témákat ölelik fel:

  • Mézeskalács
  • Tuti tippek
  • Dekor
  • Ünnepi menü
  • Mentes Karácsony
  • Ez van Karácsony

24.hu Apró örömök néven létrehozott, tag alapon generált oldala a karácsonnyal, adventi készülődéssel, vásárlással, konyhai, lakásdíszítési, ajándékozási, stb. tippeket, trükköket, javaslatokat, illetve egyéb érdekes témákat feldolgozó cikkeket jeleníti meg.

Az ünnepi rovathoz csatlakozó partnereink display hirdetései, szponzorációs felületei a fenti tagekkel rendelkező cikkoldalakon és magán a cikkgyűjtő rovatoldalon jelennek meg.

A Házipatika.com a site alaptémájához illő módon Adventi egészségnaptárral készül az ünnepekre. A felületre, valamint a naptárból elérhető cikkekre a teljes site-ról elérhető adventi doboz tereli a forgalmat. Az egészségnaptárban minden nap egy szerkesztőségi cikk jelenik meg a naptárat támogató szponzorral egyeztetett témában az ünnepi készülődés jegyében, mindösszesen 24 napon keresztül. A cikkek mögötti háttérátszínezés és bridge banner, valamint az adventi naptár háttere mellett az adventi doboz is tartalmaz hirdetői megjelenést.

A Startlap nagy látogatottságú nyitóoldalán létrehozott szezonális blokkban egy két hasábot elfoglaló adventi kalendáriumot alakít ki. A site visszatérő látogatói az adventi időszak során minden nap egy-egy kifejezetten értékes akciós ajánlattal találkozhatnak. Az adventi kalendárium háttere a partner arculatának megfelelően kerül kialakításra, a fejlécben elhelyezve a partner logóját is.

A Vezess egy látványos, a nyomtatott magazinok megjelenését imitáló bazárcikk típusú megoldást nyújt a férfiak számára ajánlott karácsonyi ajándékok könnyen áttekinthető, olvasmányos megjelenítésére. A cikkben a hirdető 3-5 termékét mutatjuk be, ami mellett szerkesztőségi ajánlatok formájában további termékajánlatokat helyezünk el. A cikkekben desktopon roadblock (640×360), míg mobilon medium rectangle (300×250) kreatív kíséri megjelenést.

A NoSalty karácsony rovata évek óta az egyik legfrekventáltabban látogatott szezonális aloldala, ahol az adventi és az azt követő ünnepi időszakra vonatkozó receptek, tippek, trükkök, ajánlatok kerülnek feltüntetésre cikk formájában.

Két különleges, a karácsonyi időszakra is mutálható videosorozat is indult idén ősszel:

  • az Egysztárétel a NoSalty új videósorozata, melyben egy sztár készíti el kedvenc fogását, vagy azt az ételt, amit a leginkább szeret megfőzni. A megjelenés kapcsán írásos interjút is készítünk a videóban szereplő sztárral, ami a NoSalty oldalán jelenik meg a videóval egyidejűleg.
  • a Nagyi projekt videósorozatban nagymamákat és az ő féltve őrzött receptjeiket mutatjuk be és készítjük el velük együtt.


Címkék: