Kérlek csak akkor olvasd tovább, ha elmúltál 18 éves!
2016 első heteiben szinte nem lehetett úgy bekapcsolni a tévét, hogy ne valamelyik Idelyn reklámmal találkozzon a kedves néző. De a sajtó és az internetes hírek kedvelői sem kellett, hogy nélkülözzenek, nekik is számos lehetőségük adódott, hogy valamilyen formában összefussanak az Idelyn névvel.
Ennek a nagyobb szabású kampánynak volt a része egy tartalmi együttműködés az NLCaféval, aminek legfőbb stratégiai célja a nők edukálása volt. Az Idelyn saját termékoldalán barangolva megtudhatjuk, hogy lehet egy nő kiegyensúlyozott, felszabadult és igazán önmaga. A márka missziója, hogy beszélgetéseket kezdeményezzen a nők körében olyan témákról, amelyek eddig tabunak számítottak. Célul tűzte ki, hogy a nők nyíltan beszélhessenek a nőiességükről, a vagináról, legyenek tisztában saját testükkel és fogadják el azt. Higgyenek abban a már-már közhellyé váló gondolatban, hogy „minél jobban szereted magadat, annál könnyebben szeretnek meg mások is”.
A 2015-ös főszerkesztőváltás óta, az NLCafé a nőiesség és fiatalosság megtartása mellett, fontos célként tűzte ki, hogy megosztó tartalmakban is véleményvezér legyen, provokáljon és merjen szembe menni az árral.
Az Idelyn kampány célkitűzései és a szerkesztőség stratégiája olyannyira egybecsengenek, hogy nem volt kérdés a kampány sikeressége.
A szerkesztőség lelkesedését és a témához való elhivatottságát mutatja, hogy az ügyfél által szponzorált tartalmat megtetézte saját tartalommal is, így összesen 4 cikk és 3 hozzátartozó infografika jelent meg a témában.
Az induló cikk (http://www.nlcafe.hu/eletmod/20160201/mi-a-puncid-neve/) rögtön óriási népszerűségnek örvendett. Közel 103 ezer látogató 178 ezer oldalletöltést generált.
„A kirándulás a lábaink közé” című cikk számos érdekességet tartalmaz a női nemi szervről.
Az „Adj nevet a puncidnak” kampányelem arra biztatja a nőket, hogy beszéljenek intim témákról, és közösen keressenek találó nevet becses testrészünknek.
Az „Így növünk fel” című cikk a gyerekek szexuális fejlődését mutatja be edukációs jelleggel.
A kampány sikeréről pedig beszéljenek a számok. A 4 cikk közel 248 ezer oldalletöltést produkált. A kampány a Facebookon is futott, nem kevésbé kimagasló számokat érve el. A „Kirándulás a lábaink közé”82 000 embert, az „Adj nevet a puncidnak” cikk 72 500 embert, az „Így növünk fel” című cikk pedig 94 000 embert ért el összesen. Az olvasók aktivitását mutatja, hogy az átlaghoz képest jóval többen kommenteltek és rengetegen osztották meg a tartalmat.
Mint minden megosztó tartalom, ez a kampány is elérte a célját, sokakat provokált a téma, és sokan beszéltek róla, így a szerkesztőség és az Idelyn is elérte a kitűzött célját.
A kockázatok és mellékhatások tekintetében kérjük, keresse meg CM Sales kapcsolattartóját és a telefonját.