Mi jellemzi napjainkban a 25-35 év közötti korosztályt?
Egy posztmodern generáció tagjai, akik tisztában vannak azzal, hogy a történelem során ők az elsők, akiknek végtelen mennyiségű tudás és tapasztalat áll a rendelkezésükre. A pillanatnak élnek, minden céljukat el akarják érni és mindent fel akarnak fedezni. Életmódjuknak köszönhetően állandó rohanásban élnek, a városi lét megterheli a szervezetüket, arcbőrükön a stressz, a fáradtság és a városi pörgés jelei mutatkoznak meg. Speciális igényeik kielégítésére megérkezett a Lancome Énergie De Vie termékcsaládja, melynek Simító és Ragyogást Fokozó Folyékony Arcápolóját tesztelhették a Válaszolok.hu azon tagjai, akik a célcsoportba tartoznak. A Válaszolok.hu tesztkampány mellett megbízónkat egy adatbázisfrissítő kampánnyal is segítettük.
Röviden a Válaszolok.hu működéséről
2013-ban merült fel a gondolat, hogy hozzunk létre egy olyan termékteszt-alapú, integrált hirdetési megoldást, amihez a házon belüli szakmai erőforrásokat úgy tudjuk mozgósítani, hogy azzal nem kannibalizálunk meglévő csatornákat, online és magazin is megtalálható benne, a piacnak pedig ismét mutatunk valami egyedit és különlegeset.
Ezen gondolatmenet mentén lokalizáltunk egy, a holland Sanománál is látott hirdetési megoldást, amihez átalakítottuk még 2013-ban a Valaszolok.hu oldalt is – utóbbi addig kizárólag egyfajta regisztrációs kapuként működött a piacelemzési részlegünkhöz tartozó online panel számára. Az oldalt funkciók tekintetében kibővítettük, és teljes mértékben újradizájnoltuk, valamint mögé építettünk egy olyan folyamatot, amivel először csak házon belül, majd külsős partnerrel is letesztelt módon 2014. februárban piacra is tudtunk lépni.
Ha szeretnél bővebben megismerkedni a Válaszolok.hu működésével, ide kattintva tudod elolvasni az erről szóló összefoglalót.
Lancome Énergie De Vie kampány – A bőrápolás forradalma
Az Énergie de Vie Simító és Ragyogást Fokozó Folyékony Arcápoló forradalmi textúrája a meglepően friss hidratálás ígéretét rejti magában. A tápláló hidratáló, energizáló és antioxidánsokban gazdag arcápoló titka összetevőiben rejlik. Francia citromfű, goji bogyó és tárnics – a három fő összetevő, amelytől az arcbőr üdébbnek és élettel telibbnek látszik. Üdítő akár egy lotion, hatékony akár egy szérum, mindemellett pedig a Lancôme arcápolókra jellemző intenzív hidratáló erővel bír.
Énergie de Vie Simító és Ragyogást Fokozó Folyékony Arcápoló: üdítő mint egy lotion, hatékony akár egy szérum, mindemellett pedig a Lancôme arcápolókra jellemző intenzív hidratáló erővel bír.
Közzétette: Lancôme – 2016. június 15.
I. Válaszolok.hu tesztkampány
A tesztkampány célja
Fontos kampánycél volt, hogy elősegítsük a szűk és minőségi célcsoport számára történő kommunikációt, ismertessük meg velük az új termékcsaládot, azon belül is az Énergie de Vie Simító és Ragyogást Fokozó Folyékony Arcápolót, és hívjuk fel figyelmüket a termék kipróbálásának lehetőségére. Cserébe azt kértük tőlük, hogy mondják el a véleményüket a termékről.
A tesztkampány elemei, folyamata
– Tesztelési felhívás: PR cikk a Cosmopolitan.hu, WellnessCafé és NLCafé oldalon
– Tesztelési felhívás a Válaszolok.hu oldalán
Célcsoport: nő, 25-39 éves, közép- vagy felsőfokú végzettségű, alkalmazott vagy háziasszony, használ bőrápolót, évente legalább háromszor vásárol bőrápolót, nem csak drogériában vagy hipermarketben vásárol, évente legalább 60 000 forintot költ bőrápoló termékre, a fő bőrproblémája nem ráncosodás, tartás elvesztése, pigmentáció, zsíros bőr, pattanás
1 428-an jelentkeztek terméktesztelésre, közülük 30 fő számára küldtünk postán 1-1 30 ml-es Énergie de Vie Simító és Ragyogást Fokozó Folyékony Arcápolót.
28 főtől kaptunk kitöltött adatlapot, melyen elmondták véleményüket, tapasztalataikat a termékről.
II. Adatbázisfrissítés az NLCafé-Lancome microsite-on
A kampány célja
A microsite-on az érdeklődők tájékozódhattak a termékekről, és néhány adat megadásával regisztrálva termékmintát igényelhettek. A kampány célja az volt, hogy felhívjuk a célcsoport figyelmét az újdonságokra, és hirdető partnerünk ezen az oldalon bővítette adatbázisát releváns és értékes potenciális vásárlókkal.
A kampány elemei
– NLCafé – Lancome microsite termék információval, videókkal és mintaigénylési lehetőséggel
– Kreatív mix (Glam&Beauty csomag)
– Citromail targetált eDM (20-40 éves nők, megyeszékhelyen élők)
– Startlap link (egészség, szépség, életmód, család, fókuszban)
A kampány eredményei
A kampány során 3 747-en regisztráltak az oldalon és igényeltek termékmintát.
A CT csomagból több, mint 3 000 kattintás érkezett, és több, mint félmillió AV generálódott. Az AV csomag további egymillió AV-t biztosított több, mint 6 400 CT-vel.
“Isteni illata van. Használatakor hűsít, nagyon gyorsan beszívódik és azonnal hidratálttá, simává varázsolja a bőrt. A kisebb ráncok kisimulnak és az arcbőr fiatalosabb lesz.”
További esettanulmányok
Felkeltettük az érdeklődésedet?
- Olvass további esettanulmányokat tartalommarketing témájában
- Ismerj meg még több tesztkampányt (Rowenta, Krémmánia tesztelés, Válaszolok.hu teszt beszámolók)
- Ásd bele magad a digitális bennszülöttek médiafogyasztásába és a videós hirdetések világába
- Ne maradj le: ismerkedj meg az automatizált hirdetési piac alapjaival
Már konkrét célodhoz keresed a megfelelő eszközt?
Valósítsd meg velünk, kérj ajánlatot az internetsales@cmsales.hu címen.