Ügyfél: Suzuki
Kampány: Nosalty – Négykeréken
Időzítés: 2019. július 8 – 2019. szeptember 8. (3 hónap)
Koncepció
Hazánk megannyi már ismert és felfedezésre váró gasztronómiai úticélban bővelkedik, ezt szerette volna bemutatni a Nosalty a Négykeréken című videós sorozatában, ahol a szerkesztőség egy Suzuki Vitarával az ország mind a 7 régiójába ellátogatott. Észak-Magyarország, Észak-Alföld, Dél-Alföld, Közép-Magyarország, Közép-Dunántúl, Nyugat-Dunántúl, valamint Dél-Dunántúl településein térképeztek fel néhány finom fogásokban bővelkedő ikonikus helyszínt 4 kategóriában: étterem, csárda, cukrászda és street food.
Kampánycélok és megvalósítás
A megújult Suzuki Vitara népszerűsítése volt a cél egy olyan kampányon keresztül, ahol nincs erőltetett fókusz az autón, és valamilyen különleges koncepciót valósít meg. A havonta közel 2 millió embert elérő és aktivizáló piacvezető gasztromagazin és receptoldal tartalmai egyedileg strukturált rendszerben érhetőek el, így minden szektor számára értékes, nagy elérésű hirdetési felületet alkotnak. A Suzuki is nyitott volt, hogy ne csak roadmovie készüljön, hanem gasztronómiai témában jöjjön létre egy videósorozatot.
Microsite-on lehetett nyomon követni, hogy az 5000 km-es körutazás során merre jártak éppen a gasztrokalandorok. A kampány alatt hetente jelentek meg a Nosalty szerkesztősége által készített videók, amikhez cikk is íródott. A cikkek megosztásra kerültek a Nosalty Facebook oldalán, a kampányt ezen kívül a teljes portfólión futó “Szavazz és nyerj” co-branded bannerek és tematikus hírlevél is támogatta, ami a microsite-ra mutatott. A videósorozattal párhuzamosan indult el az olvasói feltöltés és szavazás, ahol a vendéglő nevének, pontos címének megosztásával és egy ételfotó feltöltésével megjelenhetett bárki kedvenc helye a gasztronómiai térképen.
Nyeremények
A nyeremények a helyet feltöltők és szavazók között kerültek kisorsolásra.
Fődíj: 1 db 1 hetes Suzuki Vitara tesztvezetés
Nagy ajándékcsomag: 5 * 1 db Suzuki kenyérpirító
Kis ajándékcsomag: 5 * 1 db ajándékcsomag Suzuki brandingelt termékekkel (1 db szív alakú vágódeszka, 1 db fekete kötény, 1 db bögre)
Eredmények
feltöltött étterem
megtett km
videoindítás
Forrás: Gemius – DKT 2019/11 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)