Novo Nordisk esettanulmány
A kampány multidimenziós tartalomstratégiájának részét képezte, hogy a HáziPatika.com, nlc és 24.hu oldalain futott kampányuk, rendkívül kreatív és izgalmas elemekkel gazdagítva.
BővebbenApr 4, 2023
A kampány multidimenziós tartalomstratégiájának részét képezte, hogy a HáziPatika.com, nlc és 24.hu oldalain futott kampányuk, rendkívül kreatív és izgalmas elemekkel gazdagítva.
BővebbenNov 22, 2022
A Suzuki #Együttazúton kampány különlegessége abban is rejlett, hogy egy több site-on átívelő együttműködésként valósult meg.
BővebbenJan 20, 2021
A 24.hu minden évben igyekszik egy-két olyan fontos projektet indítani, amik az adott évben kulturális, technológiai szempontból fontos tematikákat dolgoznak fel. Ilyen szerkesztőségi ötlet nyomán indult 2020-ban a Jövő megmentői kampány is.
BővebbenJun 15, 2020
Több mint 2400 alkotás érkezett az nlc és Office Depot közös gyermekrajz pályázatára. A beérkezett munkák közül egy 3 fős szakmai zsűri választotta ki a korosztályonként 12-12 döntős rajzot, amikre szavazhattak az olvasók.
Bővebbenmájus 27, 2020
A GreenGo a 24.hu Zöldövezet podcastját választotta a „Tennél valamit a jövőért? Tennél valamit Budapestért?” kampányához, melynek során négy adással 177 000 környezettudatos hallgatót és közel 200 000 meghallgatást értünk el.
Bővebben