Digitális bennszülöttek – mások, de nem elérhetetlenek
Járjunk utána, hol találhatod meg fiatal célközönségedet hatékonyan!
Bővebben2016. 05. 24. | Online esettanulmányok
Járjunk utána, hol találhatod meg fiatal célközönségedet hatékonyan!
Bővebben2016. 05. 16. | Magazin esettanulmányok, Online esettanulmányok
Ha szeretnél megismerkedni a részletes esettanulmánnyal, vagy érdekel valamilyen terméked tesztelése és a kapcsolódó kommunikációs lehetőség, akkor keresd bátran CMCS kapcsolattartódat, vagy írj az internetsales@centralmediacsoport.hu emailcímre.
Bővebben2016. 04. 28. | Online esettanulmányok
A 24.hu egy úttörő, innovatív tartalmi projekttel nyerte el az HBO együttműködést: a hétfői Trónok harca epizódok után Facebook live videó formában, élő kibeszélő show-ban beszélgetett két újságíró és szakértő vendégeik az aktuális részről.
Bővebben2016. 03. 16. | Online esettanulmányok
A Rubophen nem csupán termékeivel kíván a fogyasztó segítségére lenni – ebben a kampányban szórakoztató tartalmaival segíti az olvasókat az NLC snowfall oldalán.
Bővebben2016. 03. 16. | Online esettanulmányok
A tartalommarketing vagy content marketing az idei év egyik legfelkapottabb témája lesz, és már az első negyedévben is hangsúlyosan jelen volt a szakmai sajtóban, konferenciákon tömegével hallgathattunk érdekesebbnél érdekesebb előadásokat.
Bővebben2016. 03. 15. | Online esettanulmányok
A Volvó hangsúlyos PR kampány keretein belül szerette volna kihangsúlyozni a Volvo megbízhatóságát. A kulcsértékek: környezetvédelem, felsőfokú biztonság, prémium márka.
Bővebben2016. 03. 15. | Online esettanulmányok
Hogyan lehet egy probiotikumot úgy reklámozni, hogy eltérjünk a gyógyhatású készítményeknél megszokott sztereotípiáktól?
Bővebben2016. 03. 11. | Online esettanulmányok
2016 első heteiben szinte nem lehetett úgy bekapcsolni a tévét, hogy ne valamelyik Idelyn reklámmal találkozzon a kedves néző. De a sajtó és az internetes hírek kedvelői sem kellett, hogy nélkülözzenek, nekik is számos lehetőségük adódott, hogy valamilyen formában összefussanak az Idelyn névvel.
Bővebben2015. 06. 29. | Online esettanulmányok
2013-ban merült fel a gondolat, hogy hozzunk létre egy olyan termékteszt-alapú integrált hirdetési megoldást, melyben online és magazin termékek is megtalálhatóak.
Bővebben2015. 06. 23. | Magazin esettanulmányok
Csatlakozzon a Nők Lapja magazin terméktesztelő csapatához, és próbálja ki térítésmentesen a megújult Dove Deeply Nourishing krémtusfürdőt!
Bővebben2015. 06. 23. | Magazin esettanulmányok
A National Geographic magazin borítóján elhelyezett BMW hirdetés is digitális tartalmat kapott. Az ingyenes LAYAR alkalmazás segítségével BMW i3 tesztvezetésére is lehetett jelentkezni.
Bővebben2015. 06. 23. | Magazin esettanulmányok
A terméktesztelési projektben partnerünk kíváncsi volt a fogyasztók véleményére az új ízű italokkal kapcsolatban. A véleményeket a valaszolok.hu oldalon, a kutatási osztályunk által kialakított kérdőívvel összesítettük.
Bővebben2015. 05. 26. | Online esettanulmányok
A Krémmánia Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége, melyen natív jelegű hirdetési megoldásaink egyike a terméktesztelés.
Bővebben