Áprilisban elindult a Central Médiaakadémia tavaszi Digitális marketing képzése ez alkalommal online kurzus formájában.

A járványhelyzetre reagálva és a partnereink elvárásaihoz igazodva, a Digitális marketing képzést első alkalommal valósítjuk meg az online térben. Élő online előadások és interaktív workshopok formájában tesszük elérhetővé mindazt a tudást, ami eddig csak a személyes képzéseken volt elérhető. A Médiaakadémia jövőbeni tervei között szerepelnek további online távoktatásban elérhető képzések is.

A képzés főbb témakörei:

  • Hatékony digitális jelenlét 2020-ban
  • Digitális ügyfélélmény és ügyfélút elemzés
  • Tartalomfogyasztási szokások és a tartalommarketing fontossága
  • E-mail marketing és Webshop management
  • Social media management
  • Google találati lista élén lenni
  • Automatizált hirdetések
  • Audiovizuális tartalomelőállítás

A képzés részleteiről itt lehet olvasni:



Címkék: