Interjú Szabó Zsolt, digitális értékesítési vezetővel!
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
BővebbenVálassza az Oldal lehetőséget
2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 07. 04.
Lezárult a Citromail eladásáról szóló üzlet a Central és a Fjordmail között.
Bővebben2022. 06. 24.
A márka bevezetését, egy a hazai médiapiacon eddig egyedülálló, a magyar Z generációt fókuszba állító kutatás előzte meg. Az 1995 és a 2009 között született fiatalok tartalomfogyasztás szokásait vizsgáló tanulmány nyomán is döntött a vállalat a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencének megszerzése mellett, valamit a Central Médiacsoport jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben.
Bővebben2022. 06. 21.
A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International cég között tranzakciós megállapodás született, amely alapján a citromail.hu weblap a norvég cég tulajdonába kerül. A megállapodás a levelezőrendszer teljes tartalmát és adatbázisát érinti, amelyek egy hosszabb, átmeneti periódus után kerülnek át-várhatóan idén év végén–a norvég céghez.
Bővebben2022. 06. 17.
A marieclaire.hu-n májusban zajló egy hónapos közönségszavazás mellett a benevezett, közel 250 terméket egy öt fős szakmai zsűri is értékelte, tesztelte.
Bővebben2022. 06. 08.
A Central Média a szektort érő rengeteg negatív hatás ellenére az elmúlt pénzügyi évben is növelte piaci bevételeit, és a multimédiás fejlesztések mellett az új termékek piaci bevezetésére fókuszál.
Bővebben2022. 02. 07.
Az nlc nyerte az első hónapot napi bontásban Kimagaslóan indult a 2022-es év a Central...
Bővebben2021. 11. 22.
Vezess Katalógus néven új nyomtatott magazint készített a legolvasottabb hazai autós lap. A 20 éves Vezess.hu születésnapi estélyén mutatta be partnereinek a kiadványt.
Bővebben2021. 10. 26.
A nagy formátumú, gerincbe ragasztott kiadványban, 132 oldalon, több mint 150 kipróbált receptet...
Bővebben2021. 08. 04.
Bővül a Central Kiadói Csoport portfóliója: a Central Könyvek és az Animus Könyvek mellett új,...
Bővebben2021. 06. 30.
Az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató cég elkészítette az első...
Bővebben2021. 06. 16.
Budapest, 2021. 06.15. – A Central Médiacsoport nem vállal közösséget a Parlament által a mai...
Bővebben2021. 06. 04.
Kitartó „harcosokat” mutat be a kiadó öt szerkesztősége Nagyszabású kampányt indít a Central...
Bővebben2021. 03. 19.
Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport Zrt. digitális női portfólióigazgatója és az nlc.hu főszerkesztője adott interjút a női digitális portfólió szervezeti átalakításáról és arról is, mennyire nehezen bírja az online meetingeket.
Bővebben2021. 02. 03.
Stagnálás a hazai programmatic piacon Bár a koronavírus a hazai programmatic piacon is éreztette a...
Bővebben