Januárban az nlc-t látogatták a legtöbben
Az nlc nyerte az első hónapot napi bontásban Kimagaslóan indult a 2022-es év a Central...
BővebbenVálassza az Oldal lehetőséget
2022. 02. 07.
Az nlc nyerte az első hónapot napi bontásban Kimagaslóan indult a 2022-es év a Central...
Bővebben2021. 11. 22.
Vezess Katalógus néven új nyomtatott magazint készített a legolvasottabb hazai autós lap. A 20 éves Vezess.hu születésnapi estélyén mutatta be partnereinek a kiadványt.
Bővebben2021. 10. 26.
A nagy formátumú, gerincbe ragasztott kiadványban, 132 oldalon, több mint 150 kipróbált receptet...
Bővebben2021. 08. 04.
Bővül a Central Kiadói Csoport portfóliója: a Central Könyvek és az Animus Könyvek mellett új,...
Bővebben2021. 06. 30.
Az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató cég elkészítette az első...
Bővebben2021. 06. 16.
Budapest, 2021. 06.15. – A Central Médiacsoport nem vállal közösséget a Parlament által a mai...
Bővebben2021. 06. 04.
Kitartó „harcosokat” mutat be a kiadó öt szerkesztősége Nagyszabású kampányt indít a Central...
Bővebben2021. 03. 19.
Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport Zrt. digitális női portfólióigazgatója és az nlc.hu főszerkesztője adott interjút a női digitális portfólió szervezeti átalakításáról és arról is, mennyire nehezen bírja az online meetingeket.
Bővebben2021. 02. 03.
Stagnálás a hazai programmatic piacon Bár a koronavírus a hazai programmatic piacon is éreztette a...
Bővebben2020. 12. 09.
2021 elejétől Varga Zoltán tulajdonos-vezérigazgató a Kiadó hosszú távú fejlesztésére, stratégiai megújítására koncentrál annak érdekében, hogy a Central Médiacsoport értékeihez hűen tudjon működni a változó gazdasági, társadalmi körülmények között is.
Bővebben2020. 10. 27.
A Central Médiacsoport Zrt. is elkötelezett a gyermekjogok tiszteletben tartása iránt üzletvitelében és döntéshozatala során, valamint amellett, hogy a gyermekek bevonása a reklámokban átgondolt, a gyermekjogokat szem előtt tartó folyamattá váljon.
Bővebben2020. 10. 20.
Sokadik képzési körét indítja 2020-ban a GroupM utánpótlásnevelő programja, a GroupM Akadémia, amelyhez két éve csatlakozott szakmai partnerként a Central Médiacsoport is.
Bővebben2020. 09. 16.
Nagyszabású kampányt indított a Central Médiacsoport a Hintalovon Alapítvánnyal karöltve. A Stop Abúzus néven indított, több évre tervezett érzékenyítő projekt első témájával az interneten és a közösségi médiában egyre gyakrabban előforduló zaklatásra hívja fel a figyelmet.
Bővebben2020. 05. 14.
Áprilisban elindult a Central Médiaakadémia tavaszi Digitális marketing képzése ez alkalommal online kurzus formájában.
Bővebben2020. 04. 14.
A Föld napjának 50. évfordulójának alkalmából, az áprilisi National Geographic magazin dupla...
Bővebben2020. 03. 20.
Felelős kiadóként most ebben a szituációban az a dolgunk, hogy az emberek mellé álljunk. Melléjük...
Bővebben