Óriási sikerrel zárult az idén első alkalommal meghirdetett Food Awards, melyet a kiadó májusban a Marie Claire Beauty Awards és Fashion Awards mintájára indított el. Az év élelmiszer versenyén olyan termékek nevezhettek, amelyek kaphatók a hazai üzletekben.
A pályázatot több mint 50 millió Ft médiaértékű, széleskörű marketing kampány kísérte a Central portfólió print, online és social felületein, valamint a Forbes magazinban.

Az olvasók május elejétől június elejéig egy hónapon át voksolhattak kedvenceikre a nőklapja.hu oldalon. A benevezett 251 termékre rekordszámú, összesen 165 000 szavazat érkezett, közel 9300 szavazótól, így születtek meg az idei év díjazottjai. A 47 kategória nyertesei bemutatásra kerültek egy összeállítás keretében a Nők Lapja magazinban és online felületén is. Partnereink emellett a díjazott termékeik kommunikációjában és csomagolásán szabadon használhatják a Nők Lapja Food Awards 2022 Nyertes logót.

A Nők Lapja szellemiségével összhangban a Food Awards pályázatból sem hiányozhatott a segítő szándék. Partnereinkkel összefogva, az általuk beküldött termékekből több mint 600 darab tartós élelmiszer került átadásra rászoruló családoknak az Ökumenikus Segélyszervezet bevonásával.
