A magazinhirdetések megtérülése a legmagasabb

A Nielsen Catalina Solutions (NCS) eladáshelyi adatok alapján határozza meg az FMCG termékek reklámhatékonyságát. 11 év 1400 db FMCG kampányának eredménye: minden, magazinban elköltött dollárra 4 dollár bevétel jut.

Bővebben

She’s Mercedes

Új prémium női életmód magazin! A Mercedes-Benz Hungária Kft. 2016 óta dolgozik együtt a...

Bővebben

Rowenta termékteszt esettanulmány

Ha szeretnél megismerkedni a részletes esettanulmánnyal, vagy érdekel valamilyen terméked tesztelése és a kapcsolódó kommunikációs lehetőség, akkor keresd bátran CMCS kapcsolattartódat, vagy írj az internetsales@centralmediacsoport.hu emailcímre.

Bővebben

5 tévhit a magazinokról

James Wildman, a Trinity Mirror Solutions médiakiadó értékesítési vezetője egyenesen printizmusnak nevezte a nyomtatott sajtóval szembeni téves előítéleteken alapuló gondolkodásmódot.

Bővebben

Csillogó magazinok

A leglátogatottabb glossywebsite-ot, a Cosmopolitan.hu-t 2016 első felében, amerikai minta alapján, a legújabb trendeket követve megújítják.

Bővebben

Nagy verseny a nőkért

Tovább folytatódik a pörgés a hazai nyomtatott női hetilapok piacán. A kiadók nemcsak a meglévő termékeket frissítik, hanem új magazinok megjelenése is várható 2016-ban.

Bővebben