5 tévhit a magazinokról

James Wildman, a Trinity Mirror Solutions médiakiadó értékesítési vezetője egyenesen printizmusnak nevezte a nyomtatott sajtóval szembeni téves előítéleteken alapuló gondolkodásmódot.

Bővebben

Csillogó magazinok

A leglátogatottabb glossywebsite-ot, a Cosmopolitan.hu-t 2016 első felében, amerikai minta alapján, a legújabb trendeket követve megújítják.

Bővebben

Nagy verseny a nőkért

Tovább folytatódik a pörgés a hazai nyomtatott női hetilapok piacán. A kiadók nemcsak a meglévő termékeket frissítik, hanem új magazinok megjelenése is várható 2016-ban.

Bővebben

A bulvárpiac sztárjai

A korábbi példányszámcsökkenését másfél év alatt megfordító Best és Story hamarosan újra külön főszerkesztőhöz kerülhet.

Bővebben

A Porter sztori

A globális magazin print, mobil, online platformjával egyesíti a világszínvonalú szerkesztőket, írókat, stylistokat és fotósokat – a felfedezés és inspiráció révén végső soron célja a vásárlás elősegítése.

Bővebben

Ezekre a magazinokra figyelt mindenki 2015-ben

Magazinokból értesülhettünk a populáris kultúra legfontosabb pillanatairól, kezdve a Vanity Fair felejthetetlen Caitlyn Jenner-bejelentésétől a New York megrázó beszámolójáig a Bill Cosbyt erőszakkal vádolókról, és a People megindító cikkéig egy nőről, aki úgy döntött, hogy véget vet az életének.

Bővebben

H&M – Cosmopolitan rekord az Admonitorban

H&M – Cosmopolitan rekord az Admonitorban! Az Admonitor számszerűen is kimutatja, hogy a felidézésre a hirdetés mérete, elhelyezkedése, ismétlődése mellett a kreatív anyagában megjelenő szín, forma és szöveg is hatnak.

Bővebben