Ma nehezebb a határok megtalálása
Interjú készült Steff Józseffel a Digital Hungary-n.
Bővebben2016. 05. 04.
Interjú készült Steff Józseffel a Digital Hungary-n.
Bővebben2016. 05. 03.
Itt a MENTES konyha a Meglepetés új különszáma, mindazok örömére, akik az igazán egészséges életmód hívei, vagy valamilyen ételallergiával küzdenek.
Bővebben2016. 04. 27.
Videó interjú készült Lipták Tímeával, a Central Médiacsoport magazin üzletág igazgatójával.
Bővebben2016. 04. 21.
James Wildman, a Trinity Mirror Solutions médiakiadó értékesítési vezetője egyenesen printizmusnak nevezte a nyomtatott sajtóval szembeni téves előítéleteken alapuló gondolkodásmódot.
Bővebben2016. 04. 15.
A Story magazin a Central Médiacsoport egyik legerősebb magazin márkája. “Az új főszerkesztővel együtt az a célunk, hogy a magazin továbbra is megőrizze piacvezető pozícióját a sztár hetilap szegmensben.”
Bővebben2016. 04. 13.
A leglátogatottabb glossywebsite-ot, a Cosmopolitan.hu-t 2016 első felében, amerikai minta alapján, a legújabb trendeket követve megújítják.
Bővebben2016. 04. 12.
A világszerte Mr Magazine-ként ismert és elismert magazin szakértő Samir Husni a Central Médiacsoport mesterkurzust tart.
Bővebben2016. 04. 12.
Tovább folytatódik a pörgés a hazai nyomtatott női hetilapok piacán. A kiadók nemcsak a meglévő termékeket frissítik, hanem új magazinok megjelenése is várható 2016-ban.
Bővebben2016. 04. 11.
A korábbi példányszámcsökkenését másfél év alatt megfordító Best és Story hamarosan újra külön főszerkesztőhöz kerülhet.
Bővebben2016. 03. 02.
A sajtópiac 32,234 milliárd forint reklámbevételt és 57,952 milliárd forint lapeladásból származó bevételt ért el 2015-ben.
Bővebben2016. 03. 01.
Az olimpia szó és olimpiai jelképek reklámban történő használatáról szóló aktualizált útmutatót adott ki a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT).
Bővebben2016. 02. 11.
Az AIRBNB Pineapple nevű magazinja után az UBER is negyedévente megjelenő print magazint indított tavaly MOMENTUM néven.
Bővebben2016. 02. 11.
A globális magazin print, mobil, online platformjával egyesíti a világszínvonalú szerkesztőket, írókat, stylistokat és fotósokat – a felfedezés és inspiráció révén végső soron célja a vásárlás elősegítése.
Bővebben2016. 02. 11.
A Magazine Media Factbook 2015 kiadványában mutatja be a magazintrendeket.
Bővebben2016. 02. 05.
Magazinokból értesülhettünk a populáris kultúra legfontosabb pillanatairól, kezdve a Vanity Fair felejthetetlen Caitlyn Jenner-bejelentésétől a New York megrázó beszámolójáig a Bill Cosbyt erőszakkal vádolókról, és a People megindító cikkéig egy nőről, aki úgy döntött, hogy véget vet az életének.
Bővebben2016. 02. 03.
H&M – Cosmopolitan rekord az Admonitorban! Az Admonitor számszerűen is kimutatja, hogy a felidézésre a hirdetés mérete, elhelyezkedése, ismétlődése mellett a kreatív anyagában megjelenő szín, forma és szöveg is hatnak.
Bővebben