Nemzetközi vizuális trendek inspirálták az új Bestet, amely július 9-től szebb papíron, új layouttal és megváltozott logóval jelenik meg. A fiatalabb korosztály felé is nyitó prémiummagazin nemcsak külső megjelenésében, de tartalmában is átalakul, a megszokott interjú- és riportanyagok mellett ezentúl a hazai sztárvilág kiemelkedő személyiségei lifestyle-tanácsokat is adnak az olvasónak. A hiteles forrásból származó életviteli tapasztalatok a klasszikus női szolgáltatótémáktól egészen a lelki, párkapcsolati vagy éppen családi ügyekig színes palettát ölelnek fel.
Versenytársai közül a Best kínálja a leggazdagabb nemzetközi kitekintést: a legismertebb külföldi ikonokról – életmódjukat tekintve is – még több információt olvashatunk majd. Az új típusú tartalommal, termékinnovációval a magazin célja az, hogy intimebb kapcsolatba hozza közönségét a sztárvilág értékadó képviselőivel, és ezáltal egy exkluzív társasági klubban érezhesse magát az olvasó.
A Central Kiadói stratégiájában kiemelt szerepük van a piacvezető sztármagazinjainknak, ezért mindig is jelentős erőforrást szántunk a Story és Best márkák folyamatos termékfejlesztésére. A Best megújításában szeretnénk közelebb hozni az olvasókat a sztárok valódi, belsőséges életéhez. A kiváló tartalom mellett ezt a különleges figyelmet szeretnénk biztosítani a hirdetőinknek is, hogy biztosítsuk számukra a maximális ügyfélélményt céljaik megvalósításához.
A Story és a Best magazinokat az idei évtől egy főszerkesztő irányítja. A korábban is közös csapatként működő szerkesztőség egy kézbe szervezésével a Central Média új stratégiai célkitűzése az volt, hogy a két márka mind az olvasói, mind pedig a hirdetői piacon jól megkülönböztethető legyen.
Azzal a szándékkal kezdtük el a Best megújítását, hogy még inkább elválasszuk a Story magazin tartalmi és képi világától, ugyanakkor az is fontos szempont volt, hogy továbbra is kizárólag a hazai és külföldi sztárvilág elismert alakjairól írjunk. Míg a Story alapvetően hírközpontú, addig a Best esetében valamilyen más specifikumot kerestünk.
Az új szerkesztőségi koncepciót egy fókuszcsoportos kutatáson tesztelte a kiadó.
A megkérdezett olvasók kivétel nélkül arról beszéltek, hogy számukra mennyire fontos, hogy hasznos tanácsokat, tippeket kapjanak az általuk elismert hírességtől. Ezért indultunk el a Besttel az informálisabb lifestyle-irányba, amelyhez jól illeszkedik a letisztultabb, elegánsabb layout. A trendibb irányvonalat a sztárok is örömmel támogatták, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy Borbás Marcsi, Udvaros Dorottya és Rúzsa Magdi lesznek a megújult Best első »címlaplányai«, míg Liptai Claudia saját jegyzetrovatot indít Claudia megmondja címmel.
Sztárokban a legjobb! – a magazin régi-új szlogenje tartalmilag és formailag is erősödik. A fiatalok körében népszerű socialmedia-arcok is szerepet kapnak, és a különleges, egyedi fotótartalom is hangsúlyosabban lesz jelen. A tervek szerint a Best bizonyos címlapfotói a sztármagazinok látványára eddig nem jellemző módon tartalmi és vizuális szempontból is rendhagyóak lesznek.