Normaflore esettanulmány 2017

A Normaflore probiotikumokkal hatékonyan megóvhatjuk nem csak magunkat, de szeretteinket is az antibiotikumok okozta kellemetlen tünetektől. Ez volt az alapvető üzenet az ismert márka 2017-ben megvalósult kampányában, mindehhez kommunikációs partnerként pedig az NLCafé oldalát választotta.

Bővebben

Rangos videós díjat nyert a 24.hu újságírója

Arany díjat nyert a Kreatív kommunikációs szaklap által szervezett Online Video Award (OVA) versenyen a 24.hu sorozata, amelyben Katz Dávid különféle szépségipari kiegészítő eszközöket próbál ki, például műkörmöt és műszempillát csináltat magának, és ezeket viselve próbál eltölteni egy-egy napot.

Bővebben

Domestos esettanulmány 2018

A Domestos 2018-ban is az NLCafé-n futtatta az iskolai mosdók felújítását célzó kampányát – minden, amit erről tudni tudni akartál, megtalálható az esettanulmányunkban!

Bővebben

Női válaszutak, a te döntésed, a te jövőd

Idén először, május 12-én kerül megrendezésre az NLCafé Női válaszutak Konferencia! Nőket érintő témákkal, két külön teremben, két részletben, más-más fókusszal várják a hallgatóságot.

Bővebben