Egy kaméleon esete a probiotikummal – Normaflore esettanulmány
Hogyan lehet egy probiotikumot úgy reklámozni, hogy eltérjünk a gyógyhatású készítményeknél megszokott sztereotípiáktól?
Bővebben2016. 03. 15.
Hogyan lehet egy probiotikumot úgy reklámozni, hogy eltérjünk a gyógyhatású készítményeknél megszokott sztereotípiáktól?
Bővebben2016. 03. 11.
2016 első heteiben szinte nem lehetett úgy bekapcsolni a tévét, hogy ne valamelyik Idelyn reklámmal találkozzon a kedves néző. De a sajtó és az internetes hírek kedvelői sem kellett, hogy nélkülözzenek, nekik is számos lehetőségük adódott, hogy valamilyen formában összefussanak az Idelyn névvel.
Bővebben2016. 03. 09.
Az amerikai Cosmopolitan.com interjút készített Sabján Johannával, a magyar Cosmopolitan főszerkesztőjével.
Bővebben2016. 02. 11.
A 2015. szeptemberi megújulás után a 24.hu site letisztult designnal és egyszerűbb rovatstruktúrával fogadja az olvasókat.
Bővebben2016. 02. 11.
Egyéves fejlesztés eredményeként naponta több mint 300 ezerrel több kattintás érkezik a Startlapról. A saját fejlesztésű algoritmus a Startlapon keletkező napi mintegy 22 millió eseményt elemzi.
Bővebben2016. 01. 15.
A magyar hírportálok között elsőként a 24.hu érte el a 400 ezres rajongói tábort a Facebookon.
Bővebben2016. 01. 04.
6000 webáruház, 273 milliárd forintos online forgalom – eNET kutatás.
Bővebben2015. 06. 29.
2013-ban merült fel a gondolat, hogy hozzunk létre egy olyan termékteszt-alapú integrált hirdetési megoldást, melyben online és magazin termékek is megtalálhatóak.
Bővebben2015. 05. 26.
A Krémmánia Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége, melyen natív jelegű hirdetési megoldásaink egyike a terméktesztelés.
Bővebben2015. 05. 13.
A NetMonitor kutatás célja, hogy az online display hirdetések hatékonyságát a kattintás alapú teljesítménymérésen túlmutatva vizsgálja.
Bővebben