24.hu – 2019 a tiszta tartalmi elmélyülés éve

2018 kiemelten fontos év volt a 24.hu szempontjából – a tavalyi év kiemelt pontjairól, a tartalmi és szerkezeti változásokról, az olvasói és hirdetői piacon betöltött szerepkörrel kapcsolatos gondolatokról és a 2019-re tervezett újdonságokról Szigeti Péter főszerkesztő évzáró írásában olvashatunk.

Bővebben

Válasz a sérülésekre: Bepanthen esettanulmány 2018

A nyári vakáció velejárói a kisebb sérülések és horzsolások. A Bepanthen “Aktív nyár” kampányának célja volt, hogy felhívja a figyelmet egy olyan termékre, mely megoldás ezekre a problémákra. Ehhez nyújtott segítséget tartalmi megoldásai révén az NLCafé, mint a leglátogatottabb női website.

Bővebben

Az Év edzője – Esettanulmány

Rengetegen járnak edzőterembe, hogy formában tartsák magukat. De vajon kik azok az edzők, akikhez a legtöbben és a legszívesebben járnak edzeni? Hogy a kérdést megválaszolhassuk: a WellnessCafé és a Wellness magazin elhatározta, hogy megtalálja az Év Edzőjét!

Bővebben

Partnereinket kérdeztük meg az új Citromail logóról

Nekiláttunk a Citromail indulását és eredeti arculatát megidézve, több apró lépésen keresztül a logónk felfrissítéséhez. Természetesen partnereink véleményére is kíváncsiak voltunk, ezért decemberben egy nyereményjáték során kérdeztük meg őket.

Bővebben

Kiosztották az Év edzője díjakat

Nagy sikerrel zajlott a WellnessCafé Év edzője szavazása, melynek díjait 2018. november 14-én adták át a Central Médiacsoport székházában. Az ország leglátogatottabb internetes életmódmagazinja által meghirdetett versenyen három kategóriában nevezhettek az edzők.

Bővebben

Gyermekmentő futónagykövet és maszkmester 2018 Egészséghősei között

Ünnepélyes díjátadóval zárult az egészségportál hétköznapi hősöket kereső kezdeményezése, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet azokra az egészségügyi dolgozókra, páciensekre, civilekre, akik a legtöbbet tesznek környezetük egészségének megóvásáért. A szakmai zsűri és a közönség hat kategóriában választhatta ki az idei példaképeket.

Bővebben

Az Év Applikációjával rukkolt elő a legnépszerűbb gasztromagazin

Magyarország havi 2,2 millió látogatót vonzó, piacvezető recept-és gasztromagazinja novemberben elindította mobilapplikációját. Az alkalmazás 61 000 recept, számos hasznos praktika és magazintartalom mellett olyan felhasználóbarát és szórakoztató funkciókkal rendelkezik, amelyekkel máris elnyerte az Év Applikációja kategória különdíját.

Bővebben

NLCafé, a modern nő iránytűje

Az NLCafé az egyik legelhivatottabb site Magyarországon a tartalommarketing megoldások iránt. Évről évre egyre látványosabb és egyedibb megoldásokkal, őszinte és hiteles tartalommal teremt valódi, mindkét oldalról értékes kapcsolatot a fogyasztó és a hirdetett márka között.

Bővebben

G7 – egy évesek vagyunk!

A gazdasági sztorik érthető feldolgozására létrehozott G7.hu ma ünnepli első születésnapját. A lap nemrég új életszakaszba lépett: levált a 24.hu-ról, hogy a jövőben önálló kiadványként szolgálja ki a gazdasági témák iránt érdeklődő olvasókat és hirdetőket.

Bővebben