User igény alapján megújult a Krémmánia
A Krémmánia.hu Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége megújult, így egy új, kibővített kereső és fórum is várja az olvasókat.
Bővebben2018. 10. 04.
A Krémmánia.hu Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége megújult, így egy új, kibővített kereső és fórum is várja az olvasókat.
Bővebben2018. 10. 04.
A 24.hu több munkatársának szakmai újságírói tevékenységét ismerték el a 2018 évi Dr. Szegő Tamás-díjátadón; fődíjat, második és harmadik díjat is kaptak a szerkesztőség tagjai.
Bővebben2018. 09. 04.
Tartalmi és technikai fejlesztéseink eredményeképpen szeptembertől már HAVI 10 MILLIÓ VIDEÓS-HIRDETÉSI INVENTORY a Central Médiacsoportnál! Új videó lejátszó partnerünk a videós megoldások egyik globális úttörője, a JW Player.
Bővebben2018. 08. 14.
Szükség van olyan hétköznapi hősökre, akik munkájuk mellett is sokat tesznek a lakosság egészségéért, az egészségtudatos életmód népszerűsítéséért. Ezeket az odaadó szakmabelieket és civileket szeretné megtalálni az ország vezető egészségügyi portálja a Béres Gyógyszergyár Zrt. főtámogatásával.
Bővebben2018. 08. 13.
A Normaflore probiotikumokkal hatékonyan megóvhatjuk nem csak magunkat, de szeretteinket is az antibiotikumok okozta kellemetlen tünetektől. Ez volt az alapvető üzenet az ismert márka 2017-ben megvalósult kampányában, mindehhez kommunikációs partnerként pedig az NLCafé oldalát választotta.
Bővebben2018. 07. 16.
A BioTechUSA főtámogatásával 3 kategóriában – személyi edző, csoportos órát tartó edző és prezenter – keressük a legtöbb voksot kapó jelölteket.
Bővebben2018. 07. 12.
Arany díjat nyert a Kreatív kommunikációs szaklap által szervezett Online Video Award (OVA) versenyen a 24.hu sorozata, amelyben Katz Dávid különféle szépségipari kiegészítő eszközöket próbál ki, például műkörmöt és műszempillát csináltat magának, és ezeket viselve próbál eltölteni egy-egy napot.
Bővebben2018. 06. 22.
A Cofidis a karácsony szellemében mutatta meg az olvasóknak, hogy a cég elkötelezett a személyre szabott, egyszerű és gyors megoldásokban, tanácsaival segíti a családokat és otthonokat – és nem fél az újszerű megoldásoktól.
Bővebben2018. 06. 14.
A Caféblog új hirdetési lehetőséget tár elénk, ezúttal a hirdetések social influencer tartalmakban is megjelenítésre kerülhetnek.
Bővebben2018. 06. 13.
A 24.hu újonnan kifejlesztett Tipp-applikációjában nem csak a foci vb közönsége játszhat, de kereskedelmi kampányokban is hatékony eszköz lehet.
Bővebben2018. 05. 24.
A GastroHobbi a Caféblog egyik leglátogatottabb gasztro blogja, videóival havonta több százezer embert inspirál a főzésre. Szerzői olvasói nyomásra döntöttek úgy, hogy nyomtatott szakácskönyvet is kiadnak.
Bővebben2018. 05. 18.
Az első, nagy sikerű Krémmánia Hungarian Edition Beauty Box után a második, szintén kizárólag magyar termékekkel megtöltött dobozt is gyakorlatilag pár óra leforgása alatt elkapkodták.
Bővebben2018. 05. 16.
A Domestos 2018-ban is az NLCafé-n futtatta az iskolai mosdók felújítását célzó kampányát – minden, amit erről tudni tudni akartál, megtalálható az esettanulmányunkban!
Bővebben2018. 05. 16.
Az „Év információbiztonsági újságírója” cím azon újságírók teljesítményét ismeri el, akik sokat tesznek az információvédelmi tudatosságért, a témában rendszeresen publikálnak, blogolnak, és felhívják a figyelmet a téma fontosságára.
Bővebben2018. 05. 10.
Ötödik képzési körét indítja októberben a GroupM utánpótlásnevelő programja, a GroupM Akadémia,.
Bővebben2018. 05. 03.
Megmutatjuk, hogyan készítünk olyan tartalommarketing-megoldásokat a 24.hu-nál, ami nem csak a hirdetőnek és az olvasóknak, de még az újságíróknak is örömére szolgálnak.
Bővebben