Itt az nlc.hu nagy könyves felmérésének eredménye
Az nlc felmérése képet adhat arról, hogy milyen olvasási szokások jellemzőek a magyarokra, de legalábbis az nlc olvasóira. Nézd meg az eredményekről készült összefoglalónkat!
Bővebben
Válassza az Oldal lehetőséget
2022. 11. 17.
Az nlc felmérése képet adhat arról, hogy milyen olvasási szokások jellemzőek a magyarokra, de legalábbis az nlc olvasóira. Nézd meg az eredményekről készült összefoglalónkat!
Bővebben2022. 11. 11.
A REFRESHER első sorban a millenniumi és Z generáció számára kínál olyan átélhető tartalmakat, amelyek tematizálják a kulturális és közéletet. A REFRESHER öt platformon; YouTube-on, Instagramon, TikTokon és a Facebookon, valamint webes felületen is elérhető lesz.
Bővebben2022. 10. 27.
Összegyűjtöttük a Nosalty legújabb ajánlatait az ünnepi időszakra. Tekintsd meg az erről készült...
Bővebben2022. 10. 07.
A 24.hu gazdasági elemzőműsora alapvetően az aktuális gazdasági helyzetre, történéseire fókuszál.
Bővebben2022. 10. 04.
Nincs egy éve, hogy elindult a legnagyobb példányszámban értékesített sztárlapunk, a Story magazin digitális márkakiterjesztése, mely kiemelkedő elérési adatokat produkál.
Bővebben2022. 09. 23.
Új interjúsorozatot indítottunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 22.
A 24.hu kapta Az év podcastműhelye díjat a Kreatív média- és reklámipari szaklap/magazin szervezte Online Video Audio (OVA) Awardon, amely szerkesztőségi és márkázott podcastokat és videókat díjazott.
Bővebben2022. 09. 21.
Októbertől Krankovics Béla irányítja a kiadóvállalat digitális tudásközpontját.
Bővebben2022. 09. 13.
Az idén áprilisban indult Krémmánia TikTok csatornáján, már közel 100 darab saját gyártású videó található, melyek hatalmas népszerűségnek örvendenek.
Bővebben2022. 09. 08.
A kutatásban olyan 35-50 év közötti nőket kerestünk, akik komoly erőfeszítéseket tesznek azért,...
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 01.
Idén már harmadik alkalommal adott otthont az nlc az EDISON 100 közönségszavazásnak.
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 08. 31.
Megújult az idén 20 éves Babaszoba.hu, a site nemcsak új nevet kapott, hanem kiterjesztett...
Bővebben2022. 08. 25.
A Nosalty számára fontos, hogy új gasztroarcokat toborozzon, éppen ezért elindította tehetségkutatójának előválogató szakaszát. Olyan önazonos, tehetséges és szórakoztató embereket keresnek, akik otthonosan mozognak a kamerák előtt, stílusukkal és hozzáállásukkal pedig meglepetést tudnak okozni a nézők számára.
Bővebben