Interjú Bálint Barnabás, programozott értékesítési vezetővel!
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 01.
Idén már harmadik alkalommal adott otthont az nlc az EDISON 100 közönségszavazásnak.
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 08. 31.
Megújult az idén 20 éves Babaszoba.hu, a site nemcsak új nevet kapott, hanem kiterjesztett...
Bővebben2022. 08. 25.
A Nosalty számára fontos, hogy új gasztroarcokat toborozzon, éppen ezért elindította tehetségkutatójának előválogató szakaszát. Olyan önazonos, tehetséges és szórakoztató embereket keresnek, akik otthonosan mozognak a kamerák előtt, stílusukkal és hozzáállásukkal pedig meglepetést tudnak okozni a nézők számára.
Bővebben2022. 08. 03.
Dokumentumfilmet készített a szerkesztőség munkájáról a 24.hu.
Bővebben2022. 07. 28.
A márka első nyomtatott magazinját az olvasók és a hirdetők is nagy lelkesedéssel fogadtak. Készül...
Bővebben2022. 07. 13.
Az Offerista digitális reklámújságja hatékony megoldást biztosít ahhoz, hogy a magyar piacon is...
Bővebben2022. 07. 11.
A Central ráadásul garantáltan brand safety, saját gyártású tartalmak környezetében kínál hirdetési megoldásokat.
Bővebben2022. 07. 04.
Lezárult a Citromail eladásáról szóló üzlet a Central és a Fjordmail között.
Bővebben2022. 06. 24.
A márka bevezetését, egy a hazai médiapiacon eddig egyedülálló, a magyar Z generációt fókuszba állító kutatás előzte meg. Az 1995 és a 2009 között született fiatalok tartalomfogyasztás szokásait vizsgáló tanulmány nyomán is döntött a vállalat a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencének megszerzése mellett, valamit a Central Médiacsoport jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben.
Bővebben2022. 06. 23.
Két év kihagyás után, idén negyedik évben rendezte meg a „Mire a kattan a nő?” névre hallgató...
Bővebben2022. 06. 21.
A Marie Claire 15. születésnapját a Mire kattan a nő? címmel futó, hirdetőknek és ügynökségeknek tartott konferencia napján, június 9-én este rendeztük meg, Budapest egyik legstílusosabb épületében, a Société rendezvényközpontban. Ezen alkalomból számos meglepetéssel készültünk vendégeink számára.
Bővebben2022. 06. 21.
A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International cég között tranzakciós megállapodás született, amely alapján a citromail.hu weblap a norvég cég tulajdonába kerül. A megállapodás a levelezőrendszer teljes tartalmát és adatbázisát érinti, amelyek egy hosszabb, átmeneti periódus után kerülnek át-várhatóan idén év végén–a norvég céghez.
Bővebben2022. 06. 17.
A marieclaire.hu-n májusban zajló egy hónapos közönségszavazás mellett a benevezett, közel 250 terméket egy öt fős szakmai zsűri is értékelte, tesztelte.
Bővebben