Indul a SHOWSZÓRÓ, a Nosalty gasztro-tehetségkutatója!

A Nosalty számára fontos, hogy új gasztroarcokat toborozzon, éppen ezért elindította tehetségkutatójának előválogató szakaszát. Olyan önazonos, tehetséges és szórakoztató embereket keresnek, akik otthonosan mozognak a kamerák előtt, stílusukkal és hozzáállásukkal pedig meglepetést tudnak okozni a nézők számára.

Bővebben

Refresher néven új, fiatalokat célzó márkát vezet be a hazai online piacra a Central Médiacsoport

A márka bevezetését, egy a hazai médiapiacon eddig egyedülálló, a magyar Z generációt fókuszba állító kutatás előzte meg. Az 1995 és a 2009 között született fiatalok tartalomfogyasztás szokásait vizsgáló tanulmány nyomán is döntött a vállalat a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencének megszerzése mellett, valamit a Central Médiacsoport jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben.

Bővebben

Születésnapját ünnepelte nagysikerű női magazinunk, a Marie Claire!

A Marie Claire 15. születésnapját a Mire kattan a nő? címmel futó, hirdetőknek és ügynökségeknek tartott konferencia napján, június 9-én este rendeztük meg, Budapest egyik legstílusosabb épületében, a Société rendezvényközpontban. Ezen alkalomból számos meglepetéssel készültünk vendégeink számára.

Bővebben

Változás a Citromail életében!

A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International cég között tranzakciós megállapodás született, amely alapján a citromail.hu weblap a norvég cég tulajdonába kerül. A megállapodás a levelezőrendszer teljes tartalmát és adatbázisát érinti, amelyek egy hosszabb, átmeneti periódus után kerülnek át-várhatóan idén év végén–a norvég céghez.

Bővebben