24.hu – Aranyélet rekord
Soha nem néztek még annyian sorozatkibeszélőt a 24.hu facebook oldalán, mint december 06-án este.
Bővebben2016. 12. 08.
Soha nem néztek még annyian sorozatkibeszélőt a 24.hu facebook oldalán, mint december 06-án este.
Bővebben2016. 12. 01.
A private dealek felépítéséről általánosságban, milyen előnyök adhatók, mikre kell odafigyelni választásakor?
Bővebben2016. 11. 28.
Nemrégiben 33 százalékos tulajdonrészt vásárolt a Central Médiacsoport a Special Effects Media Hungary Zrt. (SEM) nevű, YouTube-videók menedzselésére szakosodott cégben.
Bővebben2016. 10. 24.
A Gemius friss, október közepén publikált kutatási eredményei szerint a megkérdezett 10-19 éves fiatalok kedveltségi toplistáján az első 10-ben 8 YouTube sztár szerepel.
Bővebben2016. 10. 03.
Az IAB Hungary és az FMG R&D kutatást indított, melynek célja a hazai programmatic hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatok, elvárások megismerése.
Bővebben2016. 09. 30.
Tudj meg többet a témáról és kérj ajánlatot!
Bővebben2016. 08. 26.
Az elmúlt években hazánkban is robbanásszerű ütemben fejlődött az online videó fogyasztás – ennek egyik fő színtere a Youtube.
Bővebben2016. 08. 16.
Az IAB elnöksége júniusi ülésén több témát is megvitatott, többek között kiválasztásra kerültek a munkacsoportok vezetői is.
Bővebben2016. 07. 11.
Az Év Tanára és Év Ápolója verseny sikerén felbuzdulva, az NLCafé úgy döntött, hogy itt az ideje, hogy az édesapákra irányítsa a figyelmet, és 2016 tavasszal megkeresse az ország kedvenc apukáját.
Bővebben2016. 07. 05.
A 24.hu egy úttörő, innovatív tartalmi projekttel nyerte el az HBO együttműködést: a Trónok harca heti epizód után Facebook live videó formában, élő kibeszélő show-ban beszélgetett két újságíró és szakértő vendégeik az aktuális részről.
Bővebben2016. 07. 05.
2016-ban már 3. alkalommal rendezte meg a HáziPatika.com az Év magánrendelője versenyt, ami a korábbi nagysikerű, 9 szezont megélt Év kórháza versenysorozat folytatása.
Bővebben2016. 06. 24.
Mi jellemzi napjainkban a 25-35 év közötti korosztályt?
Bővebben2016. 05. 30.
Új különleges megoldásunk, melyet Flipnek neveztünk el, három részből áll, egy Billboard bannerből, egy videobannerből és az oldal háttérátszínezéséből.
Bővebben2016. 05. 30.
A Kreatív Content+Marketing Award fődíjat, valamint az FMCG termékek között kiosztott arany díjat a Domestos – „A fertőtlenítés csodái” című, immáron második éve futó kampánya nyerte el.
Bővebben2016. 05. 27.
Az általunk nevezett „Légy újra önmagad!„ kampány ezüst díjat kapott!
Bővebben2016. 05. 24.
Járjunk utána, hol találhatod meg fiatal célközönségedet hatékonyan!
Bővebben