#mutasd az éved: Ilyen volt 2023 online életmód portfóliónk szemével – Fókuszban a REFRESHER, a Nosalty, a Házipatika, a Gyerekszoba és a Startlap

Jönnek a LEGek: melyek voltak a legsikeresebb hirdetői együttműködéseink? Mire vagyunk a legbüszkébbek média márkáink idei aktivitásai közül? Milyen kézzelfogható eredményeket értünk el 2023-ban, melyek a jövő évre is biztos alapot adnak hirdetőink hatékony kampányaihoz? Életmód portfóliónk teljesítményét elemeztük. Vágjunk bele, tarts velünk!

Bővebben

Beindult a tartalomgyártó üzletág, hasít a Central Content!

A Central Médiacsoport 2023 elején indított tartalomgyára, a Central Content erősen kezdte működésének első évét, az első félév a bemutatkozásról szólt, a harmadik negyedévben pedig már számos együttműködést bonyolított le kereskedelmi partnereivel. A márkamagazinok, reprezentatív kutatások, content marketing megoldások mellett a videós produkciókra specializálódott csapat változatos tartalmakat készített üzleti partnereinek. Ebből adunk most egy kis ízelítőt.

Bővebben