FÉRFI
ÉLETMÓD
ADATBÁZIS
IAB sztenderd display hirdetési formák, szöveges, linkes megjelenések
Látványos, interaktív és dinamikus, portfólióra fejlesztett display hirdetések
Akár tartalmi együttműködést is tartalmazó display és szöveges megjelenések
Mobil site-on és mobil appokban megjelenő hirdetési felületek
Hatékony, szegmensalapú targetálási megoldások 13,5 millió böngésző adatai alapján
Negyedszázados jubileumát ünnepli a HáziPatika, Magyarország egyik első webes sajtóterméke, amely 1999 tavaszán, online gyógyszerkeresőként indult útjára, és rövidesen az ország piacvezető egészségügyi és életmódportáljává nőtte ki magát 750 betegség részletes leírását,
Kedden, a Capa Központban tartott díjátadón hirdették ki a 11. Hemző Károly-díj nyertesét. A 35 éven aluli fotósoknak adható elismerést a Hemző Károly Alapítvány hívta életre azzal a szándékkal, hogy ápolja a nagyszerű magyar fotográfus, Hemző Károly emlékét, egyúttal s