Házipatika.com
2022. április 26-án formailag és tartalmilag is teljesen megújult a 23 éves, piacvezető egészségügyi portál, a HáziPatika.com. Többek között elindult az orvosfoglaló rendszer, a kereskedelmi partnereknek pedig látványos rich-media megoldásokkal készült a HáziPatika.com csapata.
A hitelességben verhetetlen márka célja a kezdetektől az volt, hogy aktuális és szakmailag hiteles, az egészséggel és az egészséges életmóddal kapcsolatos információkat juttasson el elsősorban a nem szakmabeli olvasókhoz. Ugyanakkor egyre nagyobb fókuszt kapnak az életmóddal, egészségtudatossággal kapcsolatos tartalmak is, amelynek köszönhetően a site közönsége is fiatalodott, nőtt a 18-29 éves olvasótábor.
A megújult oldalon naponta frissülő egészségügyi tartalmakkal, közel 70 ezer cikkel, 755 betegségleírással, 13 ezer gyógyszer-betegtájékoztatóval várjuk az érdeklődőket. A cikktartalmak mellett olyan hasznos funkciók is elérhetőek, mint az egészségügyi adatbázisok, tesztek, vizsgálatok részletes leírásai, laboreredmény-értelmező, és az innovatív orvosfoglalási rendszer is.
A site piacvezető szerepének megfelelően folyamatosan szervezi kutatásait, elemzi a tartalomfogyasztási szokások változásait, keresi a jobb konverziót, nagyobb elérést generáló hirdetési megoldásokat és fejleszt újabb és újabb szolgáltatásokat. A vadonatúj arculati, technológiai és tartalmi megújulással az oldal nem tért el alapértékeitől, továbbra is elsődleges a hitelesség, a megbízhatóság és a közérthetőség.
Nosalty
#CookForUkraine
A #CookForUkraine, azaz „Főzz Ukrajnáért” kezdeményezéshez Magyarországon elsőként a Nosalty csatlakozott: Instagram oldalukon hétről hétre ismert személyiségek főztek élőben, amely ideje alatt, az UNICEF részére gyűjtöttek adományt.
Berobbant TikTok-ra!
Immáron több mint, 122 ezer követővel és 1,5 millió lájkkal büszkélkedhet TikTok oldalán, Magyarország legnépszerűbb online recept-és gasztromagazinja. Receptes tartalmai mellett, jobbnál-jobb trükkökkel, trendekkel is jelentkezik.
Limitált kollekció
A Nosalty ebben az évben is különleges fókusszal töltötte meg a júliust. A hónap a műanyagmentesség jegyében telt, igyekeztek minél több tippet és tanácsot adni olvasóiknak annak érdekében, hogy a jövőben is együtt tegyenek a bolygó védelméért. A környezettudatosságot nem lehet leszűkíteni egyetlen hónapra, ezért is szeretett volna a szerkesztőség egy olyan dologgal előrukkolni, amely egész évben hozzátehet egy kicsit a tudatossághoz és zöldüléshez. A Nosalty háztartási kollekciójának megtervezésében, a tehetséges Kránicz Dorottya segített, akinek mesteri kreativitása visszaköszön a termékeken.
Húsbavágó – Húsmentes hét a Nosalty-n
A húsmentesség világnapja alkalmából, idén júniusban is figyelemfelkeltő kampányba kezdett a Nosalty. A Húsbavágó! nevű kezdeményezés keretein belül, egy egész héten keresztül háttérbe szorították a húst tartalmazó recepteket az oldalon, alternatívaként pedig húspótló alapanyagokat és receptúrákat mutatnak be hatalmas gasztroközösségüknek. Hirdetőiknek idén is lehetőségük kínálkozott a témában megjelenő cikkek és receptvideók szponzorálására, valamint egyedi megjelenésekkel is csatlakozhattak a fontos kampányhoz. A tavalyi nagy sikerű receptverseny újraindítása (ahová egy hét alatt rekordmennyiségű 124 db recept nevezés érkezett) mellett idén egy húsfogyasztással/húsmentes életmóddal foglalkozó felmérést is indított a szerkesztőség a felhasználói között.
SHOWSZÓRÓ gasztro-tehetségkutató
Kétségkívül a Nosalty idei évi egyik legjelentősebb eseménye a SHOWSZÓRÓ gasztro-tehetségkutató versenyének meghirdetése volt. Olyan gasztrotehetségeket vártak, akik szórakoztatóak a kamerák előtt és rendkívül önazonosak. Akik újat tudnak mutatni a konyhában, stílusukkal és trükkjeikkel meglepetés tudnak okozni a nézők számára.
Hering András: „A saját gyártású recept- és gasztrotartalmaink mellett a Nosalty alapvetően még mindig egy kreatív gasztroközösségről szól, ahol bárki megoszthatja kedvenc receptjét, ezáltal bemutatva konyhai kreativitását.”
A SHOWSZÓRÓ előválogató szakaszából kilenc versenyző jutott tovább. A középdöntő során, az olvasóknál a lehetőség, hogy kiválasszák kik legyenek azok a résztvevők, akik a mindent eldöntő döntőbe kerülnek.
REFRESHER
A pozsonyi Forbes 30/30 konferencián Varga Zoltán, a Central Médiacsoport Zrt. tulajdonosa egy kerekasztal-beszélgetés keretében jelentette be júniusban a REFRESHER licence bevezetését Magyarországra, valamint azt, hogy a Central jelentős tulajdonrészt vásárolt a cseh és a szlovák piacon a márkát üzemeltető RERFRESHER S. A.-ben.
A Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő brand első sorban a millenniumi és Z-generáció számára kínál olyan átélhető tartalmakat, amelyek tematizálják a kulturális és közéletet.
A REFRESHER hazai stábja rövid időn belül összeállt és novemberben elindult az oldal, Hering András vezetésével.
A REFRESHER első lépésben öt platformon; YouTube-on, Instagramon, TikTokon és a Facebookon, valamint webes felületen is elérhető lesz, de ezek a felületek a jövőben dinamikusan változhatnak, új online platformokra vagy fizikális helyszínekre léphetnek be.
A márka széleskörű tematikát kínál, elsősorban a 18-30 éves korosztály számára, akik így egyetlen forrásból szerezhetnek tudomást zenével, divattal, kultúrával, közélettel, társadalmi kérdésekkel, egészséggel, sporttal, gasztronómiával, környezetvédelemmel vagy akár inspiráló fiatalok bemutatásával kapcsolatos témákról. A szórakoztató lifestyle tartalmak mellett a REFRESHER nagy hangsúlyt helyez olyan tehetségek és új arcok felkutatásában, akiknek történetei mögött sajátos élmények, véleményükben pedig érvényes állítások fogalmazódnak meg.
Szupererőnk abban rejlik, hogy nyitottak vagyunk a világra, van róla véleményünk. Minden tekintetben progresszív médiumként azon millenniumi és Z-generációs fiataloké vagyunk, akik nem fekete-fehéren látják a világot, van véleményük, bátran és kulturáltan érvelnek és osztják meg véleményüket másokkal. Akiket érdekel, merre tart a világunk, érzékenyen reagálnak a társadalmi kérdésekre, szívesen adnak hangot azoknak az értékeknek, amelyekre maga a REFRESHER is épül: tisztesség, tényszerűség, emberközpontúság, erőszakmentesség, kisebbségi csoportok védelme és támogatása, tolerancia, ökológiával vagy a jövőnkkel kapcsolatos felelősségteljes megközelítés. Mindezt a modern generáció hangján, szórakoztatva írjuk és mutatjuk meg.
Startlap
Digitális akciós újság
Az Offerista Group Hungary-vel együttműködve a Startlap és a Nosalty felületein debütált a digitális akciós újság/katalógus, mely a papír alapú katalógusok kiváltásának leghatékonyabb módja.
Nőtt a Vásárlás rovat elérése
Y/Y összehasonlításban +176%-kal tudta növelni oldalletöltéseinek számát a Startlap Vásárlás rovata!
A rovat egyik különlegessége abban rejlik, hogy a szerkesztőség összegyűjtve és rendszerezve kínál vásárlási tippeket és tanácsokat felhasználóik számára.
Jótékonysági kampány
A Budaörsi Állatmenhely számára indítottak gyűjtést, miután egy sajnálatos baleset következtében tűz ütött ki náluk. A Startlap csapata kardinálisnak tartja, hogy nemes ügyeket és célokat támogassanak. Éppen ezért tartották fontosnak felkarolni ezt a nemes ügyet és felajánlást gyűjteni számukra.