Ismét rekord eladást hozott a Marie Claire!
Korábban írtunk róla, hogy az áprilisi Marie Claire rekordeladást hozott!Összesen közel 10 500 db...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Sep 27, 2021 | Magazin hírek | 0
Korábban írtunk róla, hogy az áprilisi Marie Claire rekordeladást hozott!Összesen közel 10 500 db...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Jul 30, 2021 | Magazin hírek | 0
Óriási érdeklődés fogadta a megújult Best magazint, ugyanis a 27. heti lapszámból közel 61 ezer...
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Oct 21, 2020 | 24.hu, Online hírek | 0
2020. július vége óta a 24.hu lett Magyarország legolvasottabb híroldala 900 ezer feletti napi átlagos látogatószámmal, és az elmúlt 50 napban 47-szer volt a legolvasottabb oldal a magyar piacon.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Jun 25, 2020 | Online hírek, Startlap | 0
Májusban mind látogatás, mind oldalmegtekintést nézve dobogós helyen szerepelt a hazai piacon.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Apr 16, 2020 | nlc, Online hírek | 0
Minden idők eddigi legerősebb hónapját zárta az nlc.hu naponta átlagosan 683 681 hazai olvasóval, 2350 megírt cikkel, valamint napi és heti exkluzív elérésben is piacvezető volt.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Apr 1, 2020 | Online hírek, Startlap | 0
Március 23. és 29. között meghaladta az oldalletöltések száma a bűvös 1 milliót, mintegy 276 ezer egyedi látogatóval.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Jan 9, 2020 | Nosalty, Online hírek | 0
Több mint 3 millió egyedi látogatójával az ünnepi időszakban is piacvezető volt a receptoldal.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Dec 19, 2019 | Online hírek | 0
2020 közeledtével végigvesszük és oldalunkon bemutatjuk a Central Médiacsoport online márkáinál történt legfontosabb változásokat. A sort a 24.hu-val kezdjük, Szigeti Péter évértékelője következik.
BővebbenÍrta: Domonkos Szandra | Jan 7, 2019 | Hírek, Online hírek | 0
A piacvezető gasztroportálhoz decemberben közel három millióan fordultak inspirációért
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Feb 3, 2016 | Magazin hírek | 0
H&M – Cosmopolitan rekord az Admonitorban! Az Admonitor számszerűen is kimutatja, hogy a felidézésre a hirdetés mérete, elhelyezkedése, ismétlődése mellett a kreatív anyagában megjelenő szín, forma és szöveg is hatnak.
Bővebben